Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med att hitta BH&Trosor


Ämnesstartare

saturn:

[zzz]

Har du inget att rekomendera eller något förslag är det väll ganska onödigt att göra ett inlägg eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

Fernan_king:

Skulle vara glada i fall att ni kunda skicka en länk bra skulle även vara glad om jag kunde få lite tips om sidor jag kan hitta fina underkläder på.

Victoria's Secret är väl bland de mest kända när det kommer till underkläder för kvinnor, de har dessutom sin stora sommarrealisation just nu vilket bör ge goda möjligheter att fynda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

hon kommer troligt viss läsa tråden

hihi, so true [bigcheers]

du har ju varit med och handlat underkläder åt mig så du vet väll på ett ungefär nu?


   
SvaraCitera

Jag vet vad jag skulle tycka om , gå in på hm eller lindex och leta efter trosor och bh i korallfärgen,de är fräscht som fan och snyggt!


   
SvaraCitera

minimojen:

hihi, so true [bigcheers]

du har ju varit med och handlat underkläder åt mig så du vet väll på ett ungefär nu?

Kul att veta vad man ska få? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Som ni alla vet brukar jag springa runt i BH och stringtrosor mitt i centrala Sthlm, Antar att ett flertal har sätt mig och nu hade jag tänkt mig lite nya underkläder att springa omkring i någon som kan hjälpa mig?

trodde du var seriös [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Kul att veta vad man ska få? [tired]

äh, långt kvar tills jag fyller, och detta är ju bara en ide han har, jag vet fler ideer han har faktiskt, så vet ju inte vad jag kommer få *nyfiken* men hursom hellst även om jag skulle veta att jag skulle få underkläder skulle jag ju inte veta vad/vilka underkläder [y]


   
SvaraCitera

La Senza & Ann Summers e bra :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diss? [shake]


   
SvaraCitera

minimojen:

äh, långt kvar tills jag fyller, och detta är ju bara en ide han har, jag vet fler ideer han har faktiskt, så vet ju inte vad jag kommer få *nyfiken* men hursom hellst även om jag skulle veta att jag skulle få underkläder skulle jag ju inte veta vad/vilka underkläder [y]

Aha. Okej då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

trodde du var seriös [sad]

Jag är alltid seriös [zzz]


   
SvaraCitera
loita

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
loita

Fernan_king:

Tackar får kolla om jag hittar något där som verkar intressant

gör så[y]


   
SvaraCitera