Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med att tyda signaler..


Ämnesstartare

det finns en kille i min klass som kollar på mig rätt så mycket. Han ler, skämtar och ibland när jag ska gå förbi honom så ställer han sig framför mig och säger ''ne, du får inte gå förbi'' och så ler han. Han skriver inte till mig på msn men i skolan så håller han på rätt så mycket. Jag gillar honom, men jag vet inte om han gillar mig.


   
Citera

hahahaha, palla att ja känner igen mig
förutom att han gillar mig, men ja gillar inte honom [party]

Han gillar väl dig? Kollar han på dig är det nästan typ.. tecken enough, förutom att han tycker att du ser bra ut. Men han håller ju på också..


   
SvaraCitera

Det kan inte vi heller svara på. [party]


   
SvaraCitera

och ni går i vad, femman?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okeej [bigsmile] hur kan jag typ säga eller få honom och fatta att ja gillar honom? ja vågar inte säga det rakt ut direkt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej vi går inte i femman


   
SvaraCitera

thatsokay:

eller få honom och fatta att ja gillar honom? ja vågar inte säga det rakt ut direkt [crazy]

Men prata med honom, försök hitta vägar att umgås med honom, kompisar osv. Herregud, är ni helt handlingsförlamade ungdomar?


   
SvaraCitera

thatsokay:

Okeej [bigsmile] hur kan jag typ säga eller få honom och fatta att ja gillar honom? ja vågar inte säga det rakt ut direkt [crazy]

Håll på tillbaka? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja håller på med hnm lika mkt som han håller på. Men det händer inte mycket mer.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera