Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp med min framtid


Toyboy_troy:

Jag snackar om att du är en elak person som förstör folks drömmar. Sluta låta så negativ!

Jag hoppas du inte är seriös Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:

Jag hoppas du inte är seriös Mycket gladMycket glad

Jag hoppas att du ångrar det du skrev i din tidigare kommentar!


   
SvaraCitera

Toyboy_troy:

Jag hoppas att du ångrar det du skrev i din tidigare kommentar!

Asså det går inte att prata med dig -_- Jag sa att hon får göra vad hon vill och du börjar babbla på om att jag förstör hennes dröm. SNÄLLA säg vad fan jag skrev fel, för jag ser inget fel i det jag skrev, då jag skrev att hon får göra vad hon vill.


   
SvaraCitera

Idatjejen1: Okej, så jag vill typ bli exotisk dansös av något slag i framtiden. Men grejen är att jag inte vill vara ett dåligt exempel för mina fans, jag har ju så många som ser upp till mig.

Menar du EXOTISK eller EROTISK? Det är ju en viss skillnad. Vill du bli GoGo-brud på ett disco eller sexdansös på porrklubb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Menar du EXOTISK eller EROTISK? Det är ju en viss skillnad. Vill du bli GoGo-brud på ett disco eller sexdansös på porrklubb?

Är intresserad av båda, men har inte riktigt bestämt mig än. 


   
SvaraCitera

Sexa fanzennnn


   
SvaraCitera

Idatjejen1: Är intresserad av båda, men har inte riktigt bestämt mig än.

Får jag fråga - hur gammal är du? Med tanke att du skriver...

Idatjejen1: ...jag inte vill vara ett dåligt exempel för mina fans, jag har ju så många som ser upp till mig. Vad ska jag göra? Ska jag tänka på fansen eller på min dröm?

Mycket glad

Enl mig får du nog göra bedömningen eller snare en gyllene medelväg mellan vad dina fans önskar av dig och vad dina egna drömmar ger dig mest samt naturligtvis vad som ger dig mest kulor.

Om vi lämnar fansen... vad är dina drömmar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Får jag fråga - hur gammal är du? Med tanke att du skriver...

Mycket glad

Enl mig får du nog göra bedömningen eller snare en gyllene medelväg mellan vad dina fans önskar av dig och vad dina egna drömmar ger dig mest samt naturligtvis vad som ger dig mest kulor.

Om vi lämnar fansen... vad är dina drömmar?

Jag är 15, men alltså jag ska ju vänta ett par år innan jag förverkligar mina drömmar förstås. Mina drömmar är att bli ännu kändare faktiskt. 


   
SvaraCitera

Idatjejen1: Jag är 15, men alltså jag ska ju vänta ett par år innan jag förverkligar mina drömmar förstås. Mina drömmar är att bli ännu kändare faktiskt.

Om jag förstår dig rätt så vill du ex bli dansare som ex dansar på scen tillsammans med XXX-rockgrupp. Eller? Eller i rockvideofilmer?


   
SvaraCitera