Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp med min "tjej"


Ämnesstartare

jag behöver hjälp med min "tjej", hon och jag har känt varandra i många år , vi har varit tillsammans för ett tag sen , det varade i ett halv år innan hon träffade någon annan och gjorde slut,

efter det så har vi träffats några gånger igen och jag har fått upp hoppet igen men hon har krossat mitt hjärta igen och igen har hon hittat någon annan.

nu är vi igång och skriver igen. problemet är att hon vill träffa mig och jag vill ju träffa henne med, jag älskar fortfarande henne men jag vet inte om jag vågar försöka igen , vill inte att hon ska krossa mitt hjärta en gång till , men jag har aldrig känt så här för en tjej förut ,

vad ska jag göra ?[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

google:

vad ska jag göra ?

Släpp kontakten och kom över henne, det kommer nya tjejer.


   
SvaraCitera

hade hon gjort det enbart en gång kanske det hade varit värt det, människor kan förändras...

Men som nu är fallet gör du nog bättre i att ge fan i henne.
Känns kanske jobbigt, men känns nog 1000000 ggr värre om hon fuckar upp allting igen.


   
SvaraCitera

jävla tjejer alltså[sad] bli bög istället så du slipper dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja dumpa henee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej och åter nej, bli aldrig ihop med ett ex igen. Speciellt inte en fitta som har dumpat dig för någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

google:

"tjej"

Är det en transa? [sad]

On-topic: Jävligt svårt alltså. Men det bästa vore nog om du försökte glömma henne. [sad]


   
SvaraCitera

google:

det varade i ett halv år innan hon träffade någon annan och gjorde slut,

Ett gott tecken på att du borde släppa taget om henne! [zzz]


   
SvaraCitera

google:

vad ska jag göra ?[shake]

Finns alltid bättre tjejer, tro mig hittade en ny tjej efter 1 år som är lika fin. Men det tar mycket kraft, men du klarar dig [y].

Blivande_japan:

men känns nog 1000000 ggr värre om hon fuckar upp allting igen.


   
SvaraCitera