Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp !!!!! :S


Ämnesstartare

Keey, för att göra lång historia kort: Kille från usa börjar skriva till mej på facebook, och seriöst talat e de läskigt hur lika vi är...exakt samma humor mm. och vi har skitkul när vi pratar även fast vi kan prata problem me varandra..och nu e de så långt att vi pratar i timmar i telefonen och jag har aldrig i helt mitt liv stött på en kille som hnm..aldrig känt så här förut :S de e helt sjukt ! jag har ett bra liv, jag har många grejer, men den enda grejen som jag verkligen vill ha, har jag inte. om jag har hnm behöver jag inget annat. eftersom ja e 15 kan vi inte träffas..måste vänta tills ja e 18..asså faan vad sjuk den här historien låter xD men de började för ungefär ett år sen. jag har verkligen låtit känslorna bara komma, jag har låtit mej sj att bli DEEPLY in love i honom, så sjukt mkt att när jag tänker på att han ska lämna mej ( vi e inte ihop ) men sluta prata me mej, kan jag börja gråta..och han känner samma. vi sitter här och bara väntar på att tiden ska ticka iväg..och de e jävligt svårt. men de värsta är att han har börjat bli självmordsbenägen pga att hans liv e väldigt komplicerat..jag försöker försöker vara där för honom hela tiden, jag oroar mej konstant och han säger att om jag lämnade honom skulle han dö . jag vet att de vore bäst för mej att sluta prata med honom för att må bättre inombords, men jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna tänka mej ett liv utan honom. ALDRIG. jag vette faaan va jag ska göra...:/ e helt lost..


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaahaa... simma hem till honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör absolut inte ett skit som kan ha någon betydelse i framtiden, det kan lika gärna vara en människa som bara är ute efter att lägga ut dig på nätet.

Tänk efter, är du verkligen kär eller vill du bara ha någon att vara kär i?
För det är 2 väldigt olika saker.

Träffa människan i första hand innan du bestämmer dig för att du är kär.


   
SvaraCitera

Zittam:

Träffa människan i första hand innan du bestämmer dig för att du är kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa såklart man inte kan veta de :/ de e ju de som e grejjen, men jag kan inte rå för att jag har de känslor ja har :/


   
SvaraCitera

Aaa nice att sluta prata me han för att DU skulle må bättre. Tror du de hade hjälpt honom lr?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men asså hahah bara så ni vet skickar jag inte ut bilder till honom lr nått och vi har aldrig asså pratat om unapropiate stuff om ni fattar va jag menar ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte han komma till dig ? För om inte du kan åka kan väl han det då?


   
SvaraCitera

usch [sad] spontan reaktion:

Zittam:

Träffa människan i första hand innan du bestämmer dig för att du är kär.


   
SvaraCitera

ur gammal är han?


   
SvaraCitera

Har du känt han i ett år så är det ju en stor grej, i några veckor så hade det inte varit samma sak. Men ja, man behöver nog träffa personen i fråga för att veta först och främst.

Det är nog väldigt svårt att ha ett så stort långdistansförhållande. Men du gör ju bäst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså vi ser inte varandra som flickvän och pojkvän för de e ju lite över gränsen lixom eftersom vi inte träffats :/ men han har inte så mkt pengar för att komma hit..o ja, de skulle va bäst att vi inte e så jävla kära i varann, jag skulle må mkt bättre då och de skulle han också men de finns inget vi kan göra åt de..känslor e känslor och dom kmr inte försvinna över en natt :/ antar att jag bara måste vänta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han e 17


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska fylla 18 i augusti


   
SvaraCitera