Aviseringar
Rensa alla

behöver hjälp till hemmafesten


Ämnesstartare

shit nu när jag tänker efter så behöver jag liiite hjälp utav er därute 🙂

så här ligger det till...morsan ska iväg över helgen och jag ska ha fest för ca. 20 - 30 pers...alla är mellan 18 - 22 år gamla och diggar nya låtar samt party klassiker...
jag har haft fest förut men är det någonting jag ska tänka på?
det kommer säkert bli rätt vilt så jag ska varna grannarna och plocka bort alla prydnadssaker och smink ect. i badrummet så ingenting blir snott....kommer ha ett rum som är låst där jag stänger in alla värdesaker....
har ny dator så har inte hunnit få in en massa musik än och när man väl ska leta låtar så får man hjärnsläpp....
vore bra om ni kunde ge lite tipps för en lyckad kväll så snart som möjligt för festen är om en vecka....

[y] tack på förhand [y] /ellinor


   
Citera

Ha städredskap redo för det kommer bli stökigt!
Och var inte så förväntansfull om att det ska bli en lyckad fest. Räknat på genomsnittsmänniskor så går det en hel del idioter på 20-30 pers och de kan sabba till rätt så rejält.
Vet morsan om eller tror du att inget kommer märkas?


   
SvaraCitera

Asså din avatar hahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej hon vet inte om festen men skulle det pajja något så får jag väl ta den skiten 😛 vad mer kan man göra..
man får väl se till att planera ordetligt och få bort allla saker som man är rädd om....det är ju kompisar som kommer sen lär väl dom ta med sig kompisar för så blir det alltid 😛
har nu några bra musik tipps då?[bigcheers]


   
SvaraCitera

tänk om festen skiter sig totalt och folk börjar bli missnöjda. Det kan spåra ur totalt. Sen kommer folk börja snacka skit om dig bakom din rygg 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha som sagt, det är KOMPISAR jag bjuder över..skiter fullständigt om folk ska snacka skit om mig över en misslyckad fest..
och föressten så kommer det bli det man gör den till...thats it..
hjälp mig istället med party musiken.... [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera