Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp...


Ämnesstartare

Hej. Jag är en kille på 17 år. För ett tag sen mötte jag en tjej på internet som påstod att hon är 15 år! Hon såg lite äldre ut dock! Vi dejtade varandra ett tag och några gånger och började ha det mysigt osv och igår hade vi sex!! Idag när vi träffades sa hon att hon egentligen13 och att jag måste göra saker för henne som att ge henne pengar och köpa saker för henne och lite annat för att hon inte ska polisanmäla mig då ifall hon gör det räknas det som våldtäckt då hamnar jag i fängelse och mitt liv kommer bli fucked up då jag läser barn och fritid och jobbar som barnvakt samtidigt! Jag tvinga inte henne till sex det var absolut med hennes egen vilja..Gråter Jag vet inte vad jag ska göra nu snälla någon hjälp mig


   
Citera

Om du hade skäl att tro att hon var 15+ så har du inte gjort något fel. Hennes utpressningsförsök gör henne också mindre trovärdig. Tror det hade varit svårt att få dig fälld i en rättegång. 
Förklara detta för henne och säg sedan upp kontakten.


   
SvaraCitera

Hon gör ju sig skyldig till utpressning och hot isåfall


   
SvaraCitera

Försök skaffa bevis emot henne. 


   
SvaraCitera

Spara alla sms och spela in ALLA samtal som bevis!

Hon har ju gjort: Olaga hot,Förtal, utpressning/utnyttjning som är väldigt seriös brott (som alla andra brott) 

Rekommenderar att uppsöka närmaste polisstation med dina bevis och förklara situationen annars kan och antagligen kommer hon göra ditt eller någon annans liv till ett levande helvete. 

Bäst av lycka! 


   
SvaraCitera

så länge du är 17 kan du inte hamna i fängelse så där har hon fel och sen är det utpressning 


   
SvaraCitera

Personsomskabörjagymnasiet:
så länge du är 17 kan du inte hamna i fängelse så där har hon fel och sen är det utpressning 

eeeh
du kan få sluten ungdomsvård som är rätt drygt
och har du otur kan rättegången hållas efter en person fyllt 18, då är det knivigt


   
SvaraCitera

men fuck henne
skaffa bevis på att hon pressar ut dig
gör hon något skit så kommer hon inte undan med det lol


   
SvaraCitera

Spela in eller spara konversationerna då hon erkänner att hon utpressar dig...


   
SvaraCitera

Anonym24:
Hej. Jag är en kille på 17 år. För ett tag sen mötte jag en tjej på internet som påstod att hon är 15 år! Hon såg lite äldre ut dock! Vi dejtade varandra ett tag och några gånger och började ha det mysigt osv och igår hade vi sex!! Idag när vi träffades sa hon att hon egentligen13 och att jag måste göra saker för henne som att ge henne pengar och köpa saker för henne och lite annat för att hon inte ska polisanmäla mig då ifall hon gör det räknas det som våldtäckt då hamnar jag i fängelse och mitt liv kommer bli fucked up då jag läser barn och fritid och jobbar som barnvakt samtidigt! Jag tvinga inte henne till sex det var absolut med hennes egen vilja..Gråter Jag vet inte vad jag ska göra nu snälla någon hjälp mig

blocka henne?


   
SvaraCitera
keynan

Kaospojk:

blocka henne?

haha, IRL?


   
SvaraCitera

keynan:

haha, IRL?

nej men överallt på internet haha


   
SvaraCitera

Personsomskabörjagymnasiet:
så länge du är 17 kan du inte hamna i fängelse så där har hon fel och sen är det utpressning 

Men när han är 18 så blir det nog fängelse! Tar nog ett tag för rättegång och dom!


   
SvaraCitera

Om du har typ bevis på att hon säger/skriver att hon e 15, så e det nog lugnt för dig!


   
SvaraCitera