Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp. Vad håller han på med?


Ämnesstartare

jag blev ganska nyligen typ tillsammans med en kille som bor ett par timmar ifrån mig.
. Jag har aldrig varit så kär som jag är nu. Nu kommer de konstiga :
Det är ALLTID jag som tar intiativet att vi ska ses, och då är det jag som får nästan tjata mig lite till att vi ska ses (?!) . Tex igår så skrev jag ett sms där de stod att jag kanske kommer i helgen . Han svarade : jasså. Mys.
Och idag sa jag att de inte gick och han svarade 'okej synd :(''. Alltså jag erbjuder mig att åka flera mil för att träffa honom och han verkar inte tycka de spelar roll, han vill heller aldrig planera nästa träff och sånt skit. Min farmor bor i hans stad , så jag har tagit tåget flera gånger dit och sovit hos HENNE för han erbjuder sig inte att jag ens ska sova över hos honom. Då träffas vi på dagarna ( han sover till typ 3 istället för att va med mig ). När vi väl träffas är han helt underbar. Han behandlar mig som en prinsessa. Vii brukar mest snacka,mysa och så.Han är den första av oss som sa att han hade känslor för mig..
När jag väl kommer hem till min stad igen är de som om jag inte finns. Han smsar knappt aldrig mig osv. Jag har frågat om han verkligen gillar mig , då svarar han 'ja, avståndet betyder inget. Om man vill går allt! Gillar dig sjukt mycket '' osv.
Men jag fattar inte , varför beter han sig så då? Vi har haft sex tre gånger. Är det de han är ute efter kanske? hjälp mig !

Känns jobbigt att tänka så. Den första killen jag blev kär i och som tog min oskuld bara leker med mig? Vad tror ni?
Mår skit dåligt nu


   
Citera

Prata med honom om det.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Är det de han är ute efter kanske? hjälp mig !

Jag skulle gissa på det. Hur gamla är ni? Låter inte som killen i fråga är redo för ett förhållande än..


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Vad tror ni?

Prata med honom om detta. Vet ju inte hur gamla ni är, men troligen så verkar han inte riktigt mogen för ett distansförhållande men fråga honom. Stå på dig flicka och du vill ju veta vad han vill med dig.


   
SvaraCitera