Aviseringar
Rensa alla

behöver hjäp


Ämnesstartare

Hej!

Det är så att jag har sen en tid tillbaka en ny flickvän[bigsmile] som jag inte haft sex med än. Jag har haft sex tidigare utan större problem borde jag kanske tillägga.

Till saken: när vi ligger å gosar (hånglar,smeker...) så har jag de senaste 3 gångerna fått ont i pungen. Det har till exempel varit att vi kollat på någon film och vi lade kanske inte så jätte mycket uppmärksamhet på filmen. Efteråt har jag ont i och runt pungkulorna och jag kunde inte gå på toa.

Beror det kanske på att den varit hård under en längre tid? Är detta något andra upplevt? Någon timme senare känndes allt normalt igen men det är jävligt störande att ha ont i pungen när man är med flickvännen ligsom.

Har aldrig haft ont i pungen innan.
Det känns som att pungkulorna svullnar upp och blir större, pungsäcken blir också helt säckig. [n]


   
Citera
Ämnesstartare

Men ligger du med världens råbonge i flera timmar då?, borde ju inte vara något problem dock. Pröva att runka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

homyy:

Det känns som att pungkulorna svullnar upp och blir större, pungsäcken blir också helt säckig

det är för att du är sprängfylld med kåthet...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

det är för att du är sprängfylld med kåthet...[wink]

det jag misstänkte, hur ska jag gå till väga för att undvika detta?
Ni som har varit med om det kan ju berätta om det...

Ska man runka innan? hur långt innan

Tack för svaren hitils!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

homyy:

Ska man runka innan? hur långt innan

Ibland skadar det inte o lätta på trycket lite, runka på morgonen, knulla henne på kvällen.


   
SvaraCitera

Ah, yes. A classic case of Blue Balls. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

homyy:

Har aldrig haft ont i pungen innan.
Det känns som att pungkulorna svullnar upp och blir större, pungsäcken blir också helt säckig. [n]

Blue balls, ha sex med henne, få orgasm så e allt lungt.

E värre när tjejen inte är uthållig nog för att man ska hinna komma ><


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

homyy:

Ska man runka innan? hur långt innan

Gör det innan hon hälsar på dig eller ni ska ligga vetja.


   
SvaraCitera

homyy:

Till saken: när vi ligger å gosar (hånglar,smeker...) så har jag de senaste 3 gångerna fått ont i pungen.

Blueballs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera