Aviseringar
Rensa alla

Behöver jag bry mig mer?


Ämnesstartare

I höstas/vintras 2010 fick jag dissen av en tjej som jag verkligen gillade...
Det var bara skit ända tills julen då jag började släppa taget och så. På köpet så blev det skit med en närstående polare som svek mig totalt(har med bruden att göra). Nu så är vi typ tillbaka till att vara vänner, men jag vet inte ännu hur jag ska fara med tjejen. Jag hade antagligen börjat snacka skit om henne för att hon drev ut det sista goda i mig och tryckte ner mig i en jäkla brunn som kändes omöjlig att ta sig ut ur, men det var ju så det var.
Men måste jag bry mig om henne något mer? Hon var inte alls bra för mig, och jag menar varför borde jag lägga mer möda på henne?
Jag vill ju helst gå tillbaka till så det var innan, och jag ska ju inte låta henne ta det ifrån mig, eller?


   
Citera
Ämnesetiketter

Lite förvirrande men okej.

kebabsås:

Men måste jag bry mig om henne något mer? Hon var inte alls bra för mig, och jag menar varför borde jag lägga mer möda på henne?

Strunta i henne. Du förtjänar någon bättre. Varför var hon inte bra för dig? Vad hände?


   
SvaraCitera

Hjärtegull:

Strunta i henne. Du förtjänar någon bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Strunta i henne. Du förtjänar någon bättre. Varför var hon inte bra för dig? Vad hände?

Hon visste så jävla väl att jag tyckte om henne. inte som att hon ignorerade mig men jag väntade för länge på klarspråk.
jag visste säkert innan hur de skulle sluta men jag var för puckad och optimistisk.


   
SvaraCitera

kebabsås:

för att hon drev ut det sista goda i mig

Finns ingen som kan "driva det goda ur dig". Sånt bestämmer man själv.

kebabsås:

Men måste jag bry mig om henne något mer? Hon var inte alls bra för mig, och jag menar varför borde jag lägga mer möda på henne?

Hjärtegull:

Strunta i henne.

+ hela världen flyger och faller inte med en enda tjej + gå vidare.


   
SvaraCitera

du har ju bestämt dig för att hon inte var bra för dig.


   
SvaraCitera

Fruntimmer alltså. Byt stad?


   
SvaraCitera

kebabsås:

Hon visste så jävla väl att jag tyckte om henne. inte som att hon ignorerade mig men jag väntade för länge på klarspråk.
jag visste säkert innan hur de skulle sluta men jag var för puckad och optimistisk.

Du klarar dig utmärkt utan henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensam är stark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensam är stark


   
SvaraCitera

varför blir man ens ihop med tjejer när man inte gillar hur dom är?[confused]


   
SvaraCitera

Du har nog svaret själv.


   
SvaraCitera

Eh va. Du undrar alltså om du ska stalka henne eller dyl? [shake]
Annars så förstår jag inte alls hur du menar. Sluta snacka skit om henne och inse att hon bara inte gillar dig och gå vidare med ditt liv så mår du bättre sen.


   
SvaraCitera

isola:

Eh va. Du undrar alltså om du ska stalka henne eller dyl? [shake]
Annars så förstår jag inte alls hur du menar. Sluta snacka skit om henne och inse att hon bara inte gillar dig och gå vidare med ditt liv så mår du bättre sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gått vidare, men det är inte som att det är uppklarat. Måste det vara uppklarat?


   
SvaraCitera