Aviseringar
Rensa alla

Behöver lite hjälp här!


Ämnesstartare

Okej, tvekar egentligen på att någon kan hjälpa, men det är värt ett försök. Försöker hitta namnet på en låt, såklart. Finns inte mycket jag kan säga om den heller, men den är ifrån 90 eller 80 talet, troligtvis 90 talet. Den har en väldigt skön refräng, och det är en delvis lugn låt.

Jag kommer inte ihåg mycket ifrån texten, men jag är helt säker på att han sjunger "goes around and around" någon gång under låten. Dessutom tror jag att han nämner "babylon" någon gång under låten, eller någonting liknande. Dom spelade den på Rix FM eller Mix megapol mellan klockan 5 och halv 8 i fredags. Temat var 90 och 80 tal.

[cute]

ÄNDRAT 2009-08-24 12:10


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=213624

För det är ju troligtvis jätte många som kommer svara på just min fråga i en tråd med runt 10-15 frågor per sida?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

För det är ju troligtvis jätte många som kommer svara på just min fråga i en tråd med runt 10-15 frågor per sida?

Inställ dig i ledet och lyd reglerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Inställ dig i ledet och lyd reglerna

Jag är inte en sådan som gillar att gå efter andras moraliska värderingar och regler, om dom nu inte verkar vettiga. Är det så drygt att radera en massa "vad heter låten" trådar så får de väl istället fixa nya moderatorer, eller införa ett annat system eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Oväntad

Haha, tack så hemskt mycket [smile]

Hur kunde du veta att det var just den låten? Du hade ju inte direkt mycket att gå efter ^^'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Majkiie:

För det är ju troligtvis jätte många som kommer svara på just min fråga i en tråd med runt 10-15 frågor per sida?

Tråden finns av en anledning, använd dig av den och inse att regler gäller även dig. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Hur kunde du veta att det var just den låten? Du hade ju inte direkt mycket att gå efter ^^'

Har utmärkta google-skills. Var jättelätt ju 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Har utmärkta google-skills. Var jättelätt ju 😛

Hur fan sökte du då? Jag har sökt på nästan allting för att hitta den där låten känns det som.

Jaha, jag glömde citationstecken bara XD det var jättelätt ju >.<

Provade ju att söka på goes around and around, utan citationstecken, men fick bara upp det där tramset från timberlake ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Tråden finns av en anledning, använd dig av den och inse att regler gäller även dig.

Nu har inte jag läst reglerna, men är inte det där mer en rekommendation? Eller mer "snälla, ställ era frågor här"?

Är det en regel så bryr jag mig tyvärr inte speciellt mycket ändå. Jag är inte så aktiv här längre i alla fall.


   
SvaraCitera

Majkiie:

"snälla, ställ era frågor här"

Regel är det inte, hyfs skulle man annars kunna kalla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Regel är det inte, hyfs skulle man annars kunna kalla det.

Ja, precis. Varför då kalla det för regel?
Hyfs är viktiga saker, men ett internet forum som jag inte är speciellt aktiv på, och bara har runt två riktiga vänner på (varav den ena upphört att existera) är inte riktigt så viktig för mig att jag har en sådan respekt för stället att jag går efter deras moral när jag skapar trådar.


   
SvaraCitera

Majkiie:

är inte riktigt så viktig för mig att jag har en sådan respekt för stället att jag går efter deras moral när jag skapar trådar

Okej, anser hyfs vara viktigt var man än kommer. De du bemöter här är riktiga människor, men visst, vill du visa mindre respekt till dem för att du inte känner dem, så kör hårt.


   
SvaraCitera