Aviseringar
Rensa alla

Behöver man visa leg om man står på listan?


skorpionflickannr1:

åhh så bra! har du erfarenhet av detta eller? (:

ja, lite. det bästa är att ringa de som har klubben och säga som det är så brukar det funka, fast antar att det är så ni gjort om ni står på listan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

fast antar att det är så ni gjort om ni står på listan?

nej jag känner lite folk på white room.


   
SvaraCitera

skorpionflickannr1:

nej jag känner lite folk på white room.

då borde det väl vara lugnt eller?


   
SvaraCitera

Ska inte vara några problem om ni står på listan, brukar inte ens vara något problem även om det inte finns någon lista. Men det är alltid bra att ha en b-plan= ett annat ställe att gå till om ni inte kommer in. Ett plus är ju att någon i er kompiskrets är 18 i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

då borde det väl vara lugnt eller?

jag vet inte för den tjejen som satte oss på listan vill inte säga till vakter mm att vi är under 18. hon vill inte ha skit om det skulle hända ngt. men funkar det verkligen att ringa dit och säga det? kommr dom inte porta oss då?


   
SvaraCitera

skorpionflickannr1:

men funkar det verkligen att ringa dit och säga det? kommr dom inte porta oss då?

jag vet inte hur det är med vanliga utekvällar, personligen, har mest gått på konserter när jag var under 18/20, och det har funkat i alla fall jag har försökt. vet att min flickvän brukade gå på krogen när hon var 17 genom att ringa innan och säga som det var. man kommer ganska långt på att vara ärlig och trevlig faktiskt.


   
SvaraCitera

dock beror det antagligen ganska så mycket på stället, också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

dock beror det antagligen ganska så mycket på stället, också.

ah jo. det är klart (:


   
SvaraCitera

använd din hjärna pga:tror du har en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

använd din hjärna pga:tror du har en

skaffa dig ett liv, eftersom jag tror att du inte har ngt. palla lägga sin tid på så onödiga kommentarer 🙂


   
SvaraCitera

skorpionflickannr1:

palla lägga sin tid på så onödiga

trådar


   
SvaraCitera

men ja


   
SvaraCitera

Lol ja.


   
SvaraCitera