Aviseringar
Rensa alla

Behöver någon att prata med...


Ämnesstartare

Hej.
Har inte varit inne på denna sida på väldigt länge. Men jag tror jag behöver hjälp, åtminstone skulle jag gärna vilja prata med någon som också mår dåligt... Jag börjar liksom må sämre och sämre...
Så skriv till mig om du vill prata.


   
Citera
tigr
 tigr

Javisst. Är du som mig också? Jag älskar smörstekt svamp och rådjur. SÅ JÄVLA GOTT


   
SvaraCitera

tigr:

Jag älskar smörstekt svamp och rådjur. SÅ JÄVLA GOTT

[y]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

OF 5:

[y]

Skål på dig. Nu ska jag skölja ner min underbara måltid med en bytta potatis och en tunna öl [bigcheers]


   
SvaraCitera

Checka de flesta bloggarna. Där har du många att snacka med.


   
SvaraCitera

josi89:

Har inte varit inne på denna sida på väldigt länge.

Märks, du har kommit fel.


   
SvaraCitera

unless du har äs


   
SvaraCitera

*mår dåligt*


   
SvaraCitera

tigr:

Skål på dig. Nu ska jag skölja ner min underbara måltid med en bytta potatis och en tunna öl

så ska det va[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag har ätstörningar. därför jag vänt mig till detta forum. orka med oseriösa människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag tycker också det e så jävla onödigt med oseriösa människor på såna här forum, jag vill ha ngn att prata med som förstår och inte bara säger åt mig att sluta tänka på vikt (jag har inte anorexi men jag har nog någon sorts ätstörning men den är inte så stor jag e nog som folk kallar normal eller smal men jag vill inte vara normal jag vill gå ner men sammtidigt vill jag utvecklas, jag tänker hela tiden på mat och om jag ska eller inte ska äta och jag skippar att äta ibland och ibland spyr jag, men jag är ju inte direkt underviktig men jag ser inte problemet i en ätstörning i vikten utan i hur personen mår och jag vill inte behöva känna att jag behöver gå ner elr spy för att vara bra) så josie89 (elr ngn anan som vill prata) om du vill så kan vi prata seriöst, om du e kvar (elr om det var ngn anan som ville) lite krongligt men om ngn orkar läsa så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag tror jag känner samma. mår så dåligt nästan hela tiden. jag känner mig som en tjockis som bara sitter här och tittar på alla fina människor. jag tror jag skulle få mer motivation om jag hade någon att älska eller om jag hade någon slags lycka i mitt liv. vill helst bara fly ifrån denna stad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns för dom som vill snacka, har gått igenom det mesta (:


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera