Aviseringar
Rensa alla

Behöver ny smartphone.


penja
Ämnesstartare

tipsa mig om vilken! 

vill kunna ta bra foton, ringa, smsa, ha de flesta vanliga apparna. vill ha snygg design också. 

vill gärna kunna utnyttja nån studentrabbat, mecenat eller studentkortet. .


   
Citera

Samsung s4 är det bästa jag har haft. Köpte nyss


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

kukoxo:
Samsung s4 är det bästa jag har haft. Köpte nyss

galaxy s4 4g? är det samsungs nyaste?


   
SvaraCitera

penja:

galaxy s4 4g? är det samsungs nyaste?

Sii


   
SvaraCitera

Hur mycket vill du betala?

Huawei Ascend P6 är rätt najs för priset, är mycket nöjd med den.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

kukoxo:

Sii

ok! ska kolla in den. grejen med samsung är ju att de har så ful design tycker jag.. haha..


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

finns nån nokia som verkar bra. men då är det windows i va? orkar man ha det? hur mycket appar finns det till det?


   
SvaraCitera

Rekommenderar också samsung s4!! Jag själv har s3 och är supernöjd, Kim har s4an och den verkar till och med ännu bättre.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

aristoteles:
Hur mycket vill du betala?

Huawei Ascend P6 är rätt najs för priset, är mycket nöjd med den.

det gör inget om den kostar en del. fast har nog tänkt fixa abonnemang och allt på samma gång, samt ta den på avbetalning. brukar vara bundet på 24 månader. gjort så tidigare, och det är smidigt. har sagt upp mitt nuvarande abonnemang och min nuvarande lur börjar säcka ihop. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:
Rekommenderar också samsung s4!! Jag själv har s3 och är supernöjd, Kim har s4an och den verkar till och med ännu bättre.

är skeptiskt mot dom av nån anledning.. hm. de känns så stora hela bunten. nu får jag plats med min i byxfickan. men jag vet inte.. kanske ska bli en samsungare ändå..


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

pappa röstar iphone 5s


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

hur är alla sony experia och htc? nån som har koll?


   
SvaraCitera

penja:

är skeptiskt mot dom av nån anledning.. hm. de känns så stora hela bunten. nu får jag plats med min i byxfickan. men jag vet inte.. kanske ska bli en samsungare ändå..

Lovar att du aldrig kommer vilja byta om du börjar med samsung. Våga dissa apple i alla fall!


   
SvaraCitera

Sony xperia v. Vatten, stöt och damm tålig. Lagom stor och snygg design! Rekomenderar starkt!


   
SvaraCitera

LG G2! Har en själv och den är klockren Tumme upp


   
SvaraCitera