Aviseringar
Rensa alla

Behöver råd


Ämnesstartare

Hej på er! Behöver lite råd från er.

Jag är en 22 år gammal kille, och under förra sommaren gick jag på en kurs via arbetsförmedlingen som varade över hela sommaren. Eftersom att många i min ålder hellre gör något "skoj" på sommaren så var vi bara två deltagare i kursen - jag och en tjej. Saken är den att jag blev väldigt kär i denna tjej, men hon hade kille så efter mycket om och men lyckades jag komma över henne, relativt mycket iallfall.
Sedan i början av mars har jag börjat träffa en tjej på någolunda regulär basis. Tycker om henne och så, men hon är lite.. svår att nå fram till - svårt att förklara. Så jag har funderat både en och två gånger på att fortsätta.

Nu till det jobbiga. Idag fick jag ett SMS från tjejen jag gick kursen tillsammans med, där hon hemskt gärna vill träffa mig och ta en kaffe och kanske glo på någon film eller så. Drog in på hennes FB-profil och upptäckte att hon är singel.

Vad i helskotta ska jag göra? Tankarna snurrar runt i huvudet på mig och jag vet inte alls vad jag ska ta mig till.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad vill DU göra? Baserat på vad du säger så känns det som att du gillar den första tjejen mer. Gör vad DU vill.


   
SvaraCitera

Fortsät med båda och när de klickar me en dumpar du den andra 


   
SvaraCitera
time
 time

Är du och tjejen du träffade efteråt i ett monogamt förhållande? Om inte: träffa tjejen från kursen. Det låter ju som att det fanns ett bra band där.


   
SvaraCitera