Aviseringar
Rensa alla

Behöver svar...


Ämnesstartare

Okej.
Antar jag bara ska babbla på om mitt stora problem nu då..

För några månader sedan gjorde jag slut med min dåvarande pojkvän som hade betätt sig som ett svin.
Även om vi gjort slut höll vi kontakten och han skrev om sina känslor och att han ville ha mig tillbaka. Jag, som då var otroligt ledsen för det han hade gjort skrev att "jag behövde tid att tänka".
Sedan, tre dagar efter smset blir han ihop med en 13 årig småtjej (jag är 16, han 17) som han hade hånglat med under tiden jag och han var ihop!!
Anledningen till det, när jag frågade ut honom, var att han ville göra mig avis.
Men lilltjejen säger att han är "the love of her life" och att jag borde skämmas för att jag är ledsen för att de blev ihop..

Mitt ex skickade även sms att han ville kyssa och ha sex med mig någon månad efter att de blivit ihop. Skrev sms till tjejen och visade printrar på smsen. Men hon vägra tro mig och skrev att jag var dum i huvudet.

Grejen är att jag är ensam och jag hyser så mycket hat mot lillan att jag nästan vill ta livet av mig själv. Hon får mig att känna mig så ful och äcklig. Plus att hon verkligen skryter upp i ansiktet på mig om att han är hennes.

Fattar om ni inte orkar läsa detta... Det hade inte jag gjort liksom.


   
Citera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur känner du och barnet varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver prata med någon. Du kan inte gå till BUP eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Om han är ett svin så varför bry sig vem han är med?

2. Om han bara blev ihop med henne för att göra dig avis skulle han inte vara ihop med henne några månader.

3. Ifall han sa till dig att han blev ihop med en tjej även fast han inte ville det så ja, är han fortfarande ett svin.

4. Vad är det för fel på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte ful och äcklig. Du är jättesöt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Hur känner du och barnet varandra?

Hon var som sagt på mitt ex när jag och han hade varit ihop i fem månader. Det var då hon hånglade med honom vilket jag fick reda på snabbt.
Sedan höll de två kontakten, tydligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZagaJ97:

jag och han hade varit ihop i fem månader. Det var då hon hånglade med honom

+ otrogen också..

Han borde dö å du leva lyckligt. Så le elr ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZagaJ97:

Hon var som sagt på mitt ex när jag och han hade varit ihop i fem månader. Det var då hon hånglade med honom vilket jag fick reda på snabbt.
Sedan höll de två kontakten, tydligen...

jag förstår att du är hopplöst förälskad men han verkar vara ett svin(/ pedofil) som du bör ignorera.

om han under en lång tid sedan ber om förlåtelse och försöker på alla möjliga sätt att få dig tillbaka genom att tala med dig kan ni prata.
om han inte gör detta är han inte värd dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

+ otrogen också..Han borde dö å du leva lyckligt. Så le elr ngt

Haha 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju bara korkad om du fortfarande vill ha honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

1.Om han är ett svin så varför bry sig vem han är med?2. Om han bara blev ihop med henne för att göra dig avis skulle han inte vara ihop med henne några månader.3. Ifall han sa till dig att han blev ihop med en tjej även fast han inte ville det så ja, är han fortfarande ett svin.4. Vad är det för fel på dig?

1. För jag fortfarande har en del känslor för honom.
2. Han säger att han älskar henne nu. Sanningen är att han inte vet hur man gör slut för han avskyr bråk.
3.?
4. Ja, var ska man börja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZagaJ97:

1. För jag fortfarande har en del känslor för honom.2. Han säger att han älskar henne nu. Sanningen är att han inte vet hur man gör slut för han avskyr bråk.3.?4. Ja, var ska man börja

En del ja, men börjar man undra om man älskar någon så gör man inte det, för skulle man verkligen göra det skulle man aldrig behöva undra. Om han ljuger för henne nu varför skulle han inte göra det för dig nångång om det skulle bli så att ni är ihop igen? Och jo han är ett svin mot tjejen om han är med henne bara för att göra dig envis (svin mot tjejen då).


   
SvaraCitera

Egentligen, Se på dig själv du förtjänar något bättre.
Försök att skita i honom, jag vet att känslorna är rätt svåra när man är runt 16 års åldern. Men du hittar någon bättre, lovar. Har vart i liknande läge när jag var 17 och mådde skit riktigt länge. Men det finns andra, det finns bättre. Viktigaste är att du fortsätter vidare.

Börja träffa någon så du slipper tänka på honom och henne


   
SvaraCitera