Aviseringar
Rensa alla

Behöver tips för att sluta avsky folk


Ämnesstartare

Behöver tips för att sluta avsky folk. Behöver verkligen skaffa mer vänner men svårt när man tycker om få personer. Thanks


   
Citera

tips nummer ett: skaffa vänner som också hatar folk


   
SvaraCitera

wineing:
tips nummer ett: skaffa vänner som också hatar folk

Tumme upp äntligen nån som säger hata, jag brukar inte ens få säga det ordet då det är för starkt mest för att jag inte kan säga ogilla/gillar. 

Jag säger alltid vad jag inte står ut med den personen antingen till den eller till någon anann men det behöver inte vara något dåligt. Ofta sån stress jag inte klarar av. Jag råkade säga vem jag var kär i helt naturligt i ett samtalsämne. "Då fick jag sagt det"


   
SvaraCitera

Jag sa till min kollega "det här året har jag träffat så många konstiga människor" "konstigt? normalt.."
 Rullar ögonen


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Tumme upp äntligen nån som säger hata, jag brukar inte ens få säga det ordet då det är för starkt mest för att jag inte kan säga ogilla/gillar. 

Jag säger alltid vad jag inte står ut med den personen antingen till den eller till någon anann men det behöver inte vara något dåligt. Ofta sån stress jag inte klarar av. Jag råkade säga vem jag var kär i helt naturligt i ett samtalsämne. "Då fick jag sagt det"

Varför får du inte säga det ordet? Varför kan du inte säga ogilla/gillar?


   
SvaraCitera

Som andra har sagt kan det vara bra att skaffa fler vänner, eller bara fortsätta vara bitter 😉


   
SvaraCitera

Varför behöver du skaffa fler vänner?


   
SvaraCitera

123fendas:

Varför får du inte säga det ordet? Varför kan du inte säga ogilla/gillar?

För jag använder de i fel meningen då ogilla är inte lika farligt som att hata. Var vissa människor som störde sig mycket på det eller tillexempel vid mat är vanligast då jag inte vet om jag ska använda starkt, hett, sting.. (nu är jag inte längre på nån folkhögskola så är mycket mindre i gruppsamtal) 

Jag kan inte uttala bokstäverna b p g och r, gör hellre om meningarna.


   
SvaraCitera

123fendas:
Varför behöver du skaffa fler vänner?

Kanske vill röra sig mer ute. 


   
SvaraCitera