Aviseringar
Rensa alla

Behöver tips, förslag och idéer!


Ämnesstartare

framtidstron lever:

något som skulle kunna vara coolt skulle va att placera Algot i alice i underlandet-tema!!

[surprised][surprised][surprised] JA, smart! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

JA, smart!

VISST ÄRE
SKULLE BLI JÄTTEIFNT
FÄRGGLATT!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vet att jag definitivt vill ha en färgglad tatuering

mitt tips, vänta 5-10 år till och se om du fortfarande vill, annars ångrar du dig

tatueringar är bara en fluga, det är galet överskattat och kan säga som så att de som i nuläget tjänar mest pengar är de som tar bort tatueringar, det är svindyrt och kan även tillägga att det kommer bara bli nåt fult märke kvar, så märkt för livet är du

bara ett tips, för varenda människa håller på med sånt här just nu och det spårar ur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

mitt tips, vänta 5-10 år till och se om du fortfarande vill, annars ångrar du dig

Jag är ej en sådan som kommer att göra ful, billig skit. Ska till en asbra tatuerare och kommer att få punga ut en hel del pengar + vänta i över ett år p.g.a väntetid. Jag vet vad jag vill bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag vet vad jag vill bäst.

tar 24 år för hjärnan att utvecklas, du är bara en liten plutt än så länge, liten flicka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

tar 24 år för hjärnan att utvecklas, du är bara en liten plutt än så länge, liten flicka

Jag kan i alla fall använda versaler som man ska. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag kan i alla fall använda versaler som man ska. [smile]

byt inte ämne nu


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

min första kanin Algot

Så fin tanke så du får ett hjärta --> [love] Är också en djurgalning.

Alice i underlandet idén var bra tycker jag. Morötter känns lite för uppenbart och barnsligt på något sätt...kaniner ska ju inte ens äta så jättemycket morötter pga sötman. Varför inte lägga till en massa blommor, tänk sommaräng. Eller något som är karaktäristiskt för honom.
Ska du ha huvudet, hela kroppen, stilla eller i rörelse?

Geigerzähler:

PLACERINGEN!?

Jag tycker att insidan av överarmen kunde varit fint. Själva algot kan ju vara på insidan, det är lätt för dig att se honom och du kan visa vem du vill utan att han alltid sitter där och stirrar och tar blicken ifrån DITT ansikte när folk pratar med dig. Men blommorna eller grejerna omkring honom kanske kan gå runt till utsidan av armen lite så att de klättrar.

Revbenen som någon innan sa är också jättefint. Jag ser framför mig att han är avbildad i ett utsträckt språng och liksom hoppar fram men bakbenen närmare ryggen och frambenen närmare magen, typ under bröstet.


   
SvaraCitera

blåa blommor är fint men kanske ej om du ska ha morötter också.. hmm

och placering.. jag hade nog satt den någonstans där man kan täcka över den när man jobbar/söker jobb osv. typ sidan av magen kanske..?


   
SvaraCitera

Image
Image


   
SvaraCitera