Aviseringar
Rensa alla

Behöver tips från tjejer! (Om smink, kläder etc.)


Ämnesstartare

Jag har bestämt mig för att byta livsstil och leva som 100% tjej (är född som kille)
(utan operation eller hormoner)
Men skulle behöva lite  "basic tips" av er tjejer!
Typ smink, klädsel och så vidare!
Skulle verkligen uppskattas 🙂


   
Citera

köp tjej kläder done


   
SvaraCitera

Nice. Förstår inte riktigt vad du vill ha tips på. Ha på dig det du tycker är fint. Slarva inte med sminkborttagning. Det är väl typ det. 


   
SvaraCitera

Jag är med i en Lolita grupp på Facebook. Där finns det nån eller nåra killar (nämner inga namn) precis som du bytt livsstil för att de känner sig obekväma hur de ser ut. Och jag tycker de är jätteintressant att följa dessa för de har fått så många reaktioner men är så starka och vill peppa andra för att våga vara sig själv! Kolla på Lolita fashion, har man inte råd med de dyra märkena finns det massor på secondhand bara man läser sig på om alla de typiska detaljerna för Lolita modet 🙂 
annars kan du ju sätta dig på en bänk i stan och kolla in tjejer hur de är klädda och se vilka stilar du fastnar för. Jag älskar att titta på folk när jag sitter i ett café och bli inspirerad av deras mode 🙂 lycka till!


   
SvaraCitera

du kan ju alltid klä dig som mig en hoodie helst svart svarta byxor svarta läder handskar när det är kallt och solglasögon när det är sommar


   
SvaraCitera

fast varför frågar du efter just tjejer, är inte jag bra nog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
fast varför frågar du efter just tjejer, är inte jag bra nog?

Tänkte att tjejer har mer erfarenhet men har du något att säga så fine 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag är med i en Lolita grupp på Facebook. Där finns det nån eller nåra killar (nämner inga namn) precis som du bytt livsstil för att de känner sig obekväma hur de ser ut. Och jag tycker de är jätteintressant att följa dessa för de har fått så många reaktioner men är så starka och vill peppa andra för att våga vara sig själv! Kolla på Lolita fashion, har man inte råd med de dyra märkena finns det massor på secondhand bara man läser sig på om alla de typiska detaljerna för Lolita modet 🙂 
annars kan du ju sätta dig på en bänk i stan och kolla in tjejer hur de är klädda och se vilka stilar du fastnar för. Jag älskar att titta på folk när jag sitter i ett café och bli inspirerad av deras mode 🙂 lycka till!

Tack så mycket! 🙂


   
SvaraCitera

jonte98:

Tänkte att tjejer har mer erfarenhet men har du något att säga så fine 🙂

pfff gå och släng dig, jag är minst lika erfaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

pfff gå och släng dig, jag är minst lika erfaren

Menade inget illa


   
SvaraCitera

jonte98:

Menade inget illa

inte jag heller. vad är detta nu


   
SvaraCitera
time
 time

dahlbear:

inte jag heller. vad är detta nu

Och så undviker vi off topic när vi redan blivit låsta sjuttiofjorton gånger av den anledningen. Tack!  


   
SvaraCitera

time:

Och så undviker vi off topic när vi redan blivit låsta sjuttiofjorton gånger av den anledningen. Tack!  

förlåt!! ska förhoppningsvis inte ske igen 🙁


   
SvaraCitera