Aviseringar
Rensa alla

Behöver tips


Ämnesstartare

För ngn månad sedan så blev jag utnyttjad av en kille och jag vart såklart ledsen för det. Men jag vill verkligen ha en kille som jag kan mysa och må bra med. Men problemet är att jag är ganska blyg och kan nt bara gå fram till en kille och fråga om hans snap eller så. Sök på @emma.wallerstrom på insta för att se hur jag ser ut. Skulle verkligen behöva några tips om hur jag ska kunna få kontakt med ngn kille


   
Citera

Sluta behöv så många saker. Livet blir lättare då.

Varsågod.


   
SvaraCitera

jag e fett snäll pma migGlad jag vill som fan ha en tjej har aldrig haft det du har ett privat konto på insta du får acceptera mig GladHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Fråga inte på internet så slipper du få en massa meddelanden från pedofiler som utger sig för att vara 14. Fråga dina kompisar om de kan introducera dig till någon kanske? Prova en ny hobby? Undvik douchebags när du letar kille?


   
SvaraCitera
spket

Fråga inte här.... för ditt eget bästa... 


   
SvaraCitera
spket

Btw med tanke på ditt utseende bör du ha ganska lätt å hitta kille tbh... 


   
SvaraCitera

Precis fråga inte här, fråga på flashback iställetMycket glad


   
SvaraCitera

Du kan säkert få mycket bra råd på Flashback. Det är nog ganska vanligt att tjejer blir utnyttjade av killar med tanke på antalet ämnen om det,
https://www.flashback.org/sok/utnyttjad+av+kille


   
SvaraCitera

Varför sån stress ? Du kommer hitta din rätta , låt slumpen avgöra 🙂
de inge fel på dig .


   
SvaraCitera
sies
 sies

Först och främst så är du förfarande rätt så ung och killar i den åldern kan vara lite hur som helst. Vissa är mogna och andra är helt barnsliga. 

Det enklaste sättet för dig att träffa andra är antingen genom vänner eller genom hobbys såsom någon sport eller liknande. 

Du kommer inte alls har några problem att hitta en kille.

Och ett tips att inte bli utnyttjad eller få falska vänner, du får säga ifrån. Om en kille/vän inte tar ett nej så bryr de bara om sig själva. Alltså inget för dig att ha, du är bättre än dem i så fall. 🙂 


   
SvaraCitera

Gå fram till en kille och fråga om hans snap! 🙂 Testa kamrat.com? Med tanke på ditt utseende kommer nog killarna till dig snart. Stressa inte.


   
SvaraCitera

Det där är den renaste spegeln jag har sety


   
SvaraCitera

Det enklaste nog är väl först att du har kontakt med folk som är nära dig och som du har känt ett tag. För när du väl känner en person, så blir det enklare att fråga, även om man är blyg. Det är också säkrare då man har verkligt kontakt först än bara tror hur personen är enligt vissa skapta fakta. Så lycka till med det Glad
A juste, lär känna personen först, innan du följer efter än, så att inte något hemskt eller ännu värre grej händer.


   
SvaraCitera

Låt det få ta den tid det tar, om du endast vill ha någon att mysa med finns det en stor risk att du kommer bli utnyttjad. Been there, done that.


   
SvaraCitera