Aviseringar
Rensa alla

Behöver verkligen allas hjälp! Eller bara seriösa.


Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Ja.

Exakt vad saknar du? Han verkar dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar inte veta vad han vill ha. Om han var "bra" innan ni blev tillsammans men blivit konstig nu när ni väl är tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja, om han gör dig ledsen.

Men det är ju bara när han inte kmr hit..

Ending Jon:

Det är inte så bra att umgås med såna människor

Jag vet 🙁

Bluff:

Exakt vad saknar du?

Honom som person Euhm när han inte dissar mig ;/

Bluff:

Han verkar dålig.

Jag vet. Det är han, lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Förlåt, men vad menar du? ;$

Jag menar att om du är osäker på att det var en god idé att inte vara tillsammans med honom, så borde du väl bli tillsammans med honom igen. Om det funkar så funkar det ju, och då är det väl bara bra. Om det fortsätter kännas som att det inte funkar så kan du ju helt enkelt avsluta det igen och vara mer säker i ditt beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hempo:

Han verkar inte veta vad han vill ha. Om han var "bra" innan ni blev tillsammans men blivit konstig nu när ni väl är tillsammans.

Ah.. Men det är nog egentligen bara ngt jag har fått för mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag menar att om du är osäker på att det var en god idé att inte vara tillsammans med honom, så borde du väl bli tillsammans med honom igen.

Ah. Fast risken är ju att han kommer såra mig igen, fyra gånger liksom.

mediakatt:

Om det fortsätter kännas som att det inte funkar så kan du ju helt enkelt avsluta det igen och vara mer säker i ditt beslut

Men jag var säker på mitt beslut. Eller han trodde jag skulle dumpa honom, jag ville mest snacka om vårat förhållande och utifrån det bestämma ngt. Men han trodde ju jag bara skulle dumpa honom & därför ville han inte snacka med mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Men det är ju bara när han inte kmr hit..

Jaha okej. Om du tycker det väger upp det dålig så fortsätt [tard] hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jaha okej. Om du tycker det väger upp det dålig så fortsätt hm

Precis. Och det vet jag inte ;//


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Ah. Fast risken är ju att han kommer såra mig igen, fyra gånger liksom.

Nja, du får väl se till att vara förberedd på att just det kan hända. Men jo, den risken finns.

Vinter Noll Två:

Men jag var säker på mitt beslut. Eller han trodde jag skulle dumpa honom, jag ville mest snacka om vårat förhållande och utifrån det bestämma ngt. Men han trodde ju jag bara skulle dumpa honom & därför ville han inte snacka med mig..

Fast i första inlägget skrev du ju att du hade tänkt dumpa honom? Jag blir lite förvirrad nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Euhm när han inte dissar mig ;/

Låter mest som något närhets/bekräftelse-behov än att det faktiskt är honom du saknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nja, du får väl se till att vara förberedd på att just det kan hända. Men jo, den risken finns.

Hur är man förberedd på att bli sårad? ;(

mediakatt:

Fast i första inlägget skrev du ju att du hade tänkt dumpa honom? Jag blir lite förvirrad nu.

Jag hade tänkt det MEN hade han typ förklarats sig om varför han inte kom hit, eller så. Då hade jag inte gjort det.

Bluff:

Låter mest som något närhets/bekräftelse-behov än att det faktiskt är honom du saknar.

Mjo, kan va så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Precis. Och det vet jag inte ;//

Okej, men jag skulle inte tycka det i alla fall [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinter Noll Två:

Hur är man förberedd på att bli sårad? ;(

Man utgår från att det kommer hända och ser till att ha något att göra om det gör det. Samt, har inställningen att hela grejen bara handlar om att ta reda på att du verkligen, verkligen inte vill vara tillsammans med honom.

Vinter Noll Två:

Jag hade tänkt det MEN hade han typ förklarats sig om varför han inte kom hit, eller så. Då hade jag inte gjort det.

Aha. Okej, men som jag ser det så har du två alternativ. Antingen blir du tillsammans med honom igen och riskerar att spendera okänt antal månader med att bli sårad och besviken för att han fortsätter göra sådär. Dessutom riskerar du att få för dig att det är värt det, bli extremfixerad vid honom och känna att allt annat är poänglöst. Jag kan inte riktigt förklara varför det senare skulle inträffa, men folk verkar ha en tendens att reagera så.
Eller så konstaterar du att det är slut, börjar ligga med någon annan, börjar umgås med andra människor, låtsas mer eller mindre som om det aldrig har inträffat. Du riskerar inte så mycket mer än att sakna honom ett tag. Teoretiskt sett så kan det väl hända att du inser att det var ditt livs misstag och så, men det verkar inte så sannolikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Man utgår från att det kommer hända och ser till att ha något att göra om det gör det. Samt, har inställningen att hela grejen bara handlar om att ta reda på att du verkligen, verkligen inte vill vara tillsammans med honom.

Ah.

mediakatt:

Aha. Okej, men som jag ser det så har du två alternativ. Antingen blir du tillsammans med honom igen och riskerar att spendera okänt antal månader med att bli sårad och besviken för att han fortsätter göra sådär. Dessutom riskerar du att få för dig att det är värt det, bli extremfixerad vid honom och känna att allt annat är poänglöst. Jag kan inte riktigt förklara varför det senare skulle inträffa, men folk verkar ha en tendens att reagera så.
Eller så konstaterar du att det är slut, börjar ligga med någon annan, börjar umgås med andra människor, låtsas mer eller mindre som om det aldrig har inträffat. Du riskerar inte så mycket mer än att sakna honom ett tag. Teoretiskt sett så kan det väl hända att du inser att det var ditt livs misstag och så, men det verkar inte så sannolikt.

Jo, det blir väl till att försöka ett tag till ialla fall. Värt ett försök tror jag, annars är det ju bara att köra på alternativ två.
Tack! <3

Ending Jon:

Okej, men jag skulle inte tycka det i alla fall

Nä, de flesta tycker väl inte det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i honom, han är dålig.


   
SvaraCitera