Aviseringar
Rensa alla

Behöver verkligen bra råd


Ämnesstartare

Hejhej, är en tjej på 16 år. 
Ni kanske inte tycker att detta låter som ett jätteproblem, men för mig ör det ett stort problem och förstör i stort sätt allt för mig. Jag hade varit ihop med min kille i 2 och ett halvt år sen bara tog det slut genom att han blev kär i en annan, jag var ganska krossad om man säger så och var säker på att jag aldrig skulle bli kär i någon annan eller någonsin komma över honom. Men nu har det gått bara 3 månader och jag saknar han inte alls. För det kom en ny kille, det trodde jag aldrig, han var så bra tyckte jag och jag blev verkligen sådär sjukt förälskad. Det var min förra killes kompis vilket gjorde det svårt för oss att ses, men sen så helt plötsligt efter ca 1,5 månader slutade han höra av sig och vi sågs inte mer, jag försökte hålla uppe kontakten så mycket det gick men kände ,ig bara jobbig och enligt de som känner han väl är han "omogen och har ny tjej hela tiden" mem jag är verkligen hur förälskad som helst hur mycket folk än säger att jag förtjänar bättre men vill inte vara jobbig och skriva plus att han inte riktigt är den typen som fattar så mycket inom kärlek typ om man förklarar att man gillar han, vill bara vara med han allt var så perfekt först. Så har någpn tips på vad jag kan göra för att få tillbaka honom? (Tror han slutade höra av sig för att hans kompisar retades och sa att det var illa eftersom det var hans kompis ex) och säg inte släpp honom för det tänker jag inte göra tyvärr. Ska jag försöka prata med han eller vad ska jag gör?


   
Citera

Prata me han. Svarar han ej så spamma. 


   
SvaraCitera

rogernw:
Prata me han. Svarar han ej så spamma. 

xD roger, gillar din taktik xDDDDD


   
SvaraCitera

Ritschvaff:

xD roger, gillar din taktik xDDDDD

Works every time 


   
SvaraCitera

Men fan bara släpp honom. På allvar. Vad är det med alla på den här sidan och inte kunna tänka för sig själva? 

"Asså. Åh mi gosh. Jag asså, typ ba. Blev misshandlad av min kille-liksom. Är det en anledning till asså typ att dumpa honom?????111???" 

För guds skull. Skit i honom. Varför vill du ha en kille som är omogen för? han kommer ju bara krossa ditt lättlurade hjärta. Det vet du ju själv i och med att du skrev det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dendärsnyggakillen:
Men fan bara släpp honom. På allvar. Vad är det med alla på den här sidan och inte kunna tänka för sig själva? 

"Asså. Åh mi gosh. Jag asså, typ ba. Blev misshandlad av min kille-liksom. Är det en anledning till asså typ att dumpa honom?????111???" 

För guds skull. Skit i honom. Varför vill du ha en kille som är omogen för? han kommer ju bara krossa ditt lättlurade hjärta. Det vet du ju själv i och med att du skrev det.

Ja jag vet de mycke väl , men det verkar inte som att jag kan bli glad utan honom heller det bara är så går inte att förklara bara, är helt förälskad 


   
SvaraCitera

Du kan ju fråga varför han slutat höra av sig. Det kan ju vara så att han inte tycker det funkar eftersom du är hans kompis ex. Eller så är han en player och då får du acceptera det, och då är han troligtvis inget att ha. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Alicegz:

Ja jag vet de mycke väl , men det verkar inte som att jag kan bli glad utan honom heller det bara är så går inte att förklara bara, är helt förälskad 

Vill inflika med lite tankar jag har. Du trodde aldrig att du skulle sluta sakna ditt ex? Men du kom över honom! Det finns väl i stort sett inget som talar emot att du inte kommer över denna också? Efteråt om en tid, så kanske du pustar ut och tänker över hur lättad du är att det inte blev något. Bollen ligger hos honom just nu. Kanske hör han av sig, kanske inte? Kanske hör han av sig när det är försent, då är det hans förlust. 

Jag personligen har ett kaotiskt känsloliv och känner igen mig lite. Det låter inte bra att du inte kan vara glad utan honom. Är rätt farligt om man känner så - talar av egen erfarenhet. 


   
SvaraCitera