Aviseringar
Rensa alla

Behöver verkligen hjälp!


Ämnesstartare

Det här kommer att bli löjligt detaljerat osv, men som sagt - behöver verkligen hjälp med tekniken once again!

Idag så slutade min drygt 1 år gamla iPod classic att fungera. Jag har ingen aning om varför, men när jag skulle byta låt så kom det inget ljud - trots att jag har sprillans nya fungerande hörlurar och att symbolen för "play" var uppe i ena hörnet. Det enda problemet var att den där "mätaren" inte rördes, och att låten alltså inte spelades upp.

Jag provade med att ladda den i en sån där väggusb-kontakt för jag tänkte att det kanske var kasst batteri. Och den laddades utan problem.

Sen när det ändå inte gick och spela upp låten efter det, så kopplade jag in i datorn. Men då så låste sig iPoden i meny-läget, och den har varit helt låst i ca. 6 timmar. Den varken dör eller går att klicka på [sad]

Nu så har jag även kopplat in den i datorn, men då reagerade inte ens datorn på den - och det har absolut inte varit några problem förut. Och dessutom kunde jag inte ens öppna iTunes.

Alltså, kan någon förklara vad som har hänt med den här? Hur kan den fungera, och sen dö? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Håll inne meny och mittenknappen tills den startar om, eller har du provat det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Håll inne meny och mittenknappen tills den startar om, eller har du provat det?

JAG TYCKER OM DIG VÄLDIGT VÄLDIGT MYCKET!

Pinsamt.. har kollat igenom supporten typ 2 timmar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

JAG TYCKER OM DIG VÄLDIGT VÄLDIGT MYCKET!

... och så gör man inte det. ;ppPPPpPPPPPpPPPPP

Renesmee:

Pinsamt.. har kollat igenom supporten typ 2 timmar [blush]

Haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

... och så gör man inte det. ;ppPPPpPPPPPpPPPPP

Haha, tyckte du det där svaret var fyndigare eller?

Tack för hjälpen i alla fall. Jag trodde att den var körd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Haha, tyckte du det där svaret var fyndigare eller?

Jag vet inte, jag är trött och uttråkad.

Renesmee:

Tack för hjälpen i alla fall. Jag trodde att den var körd.

Lugnt.


   
SvaraCitera