Aviseringar
Rensa alla

behövr massa pengr


Ämnesstartare

behövr en massa pengar eftersom ska köpa 1 katt(lr två[blush][blush]) men behövr massa pengr, har en massa jobb att göra. ska gå ut med sonya på dagarna(farmor tar hand om en hund på dagarna men vet att hon gärna slipper gå på massa promenader, och älskar att gå ut me hundr göre hela tin), diska, städa, kratta och sånt.

men finns det inget mer vis? mamma ska såklart bidra(hon är jättesnäll nu när hon har en pojkvän) med så mycket hon kan men vill ju samla en massa pengar ändå så jag inte pressar henne för då blir hon kanske sådär jätte stressad igen


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hade tänkt rekommendera dig att söka jobb på McDonald's för där får man jobba som ett djur för sina pengar.

Så var du bara 12 år. [sad]


   
SvaraCitera

Har man inte råd ska man inte ha djur. Djur ska ha bra förutsättningar. tänk på att det är liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Har man inte råd ska man inte ha djur. Djur ska ha bra förutsättningar. tänk på att det är liv.

jorå vi har pengar men samtidigt komr hon ju vara min och då äöäre ja som måste betala för henne, alla kan inte få pengar av sina föräldrar bara sådär, lr vill iaf inte be om det, känner mig alltid jättebortskämd som görem upprörda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katter är väl inte så dyra? vi har katt och hon kostar nästan inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

så kan vi nog komma fram till något 😉

absolut!! skall göra d1a!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

katter är väl inte så dyra? vi har katt och hon kostar nästan inget

jo fast den ja ska skaffa kostar typ väldigt mycke(kanske 8000 höhö) eftersom rasen är allegivänlig och många som köpr den pga d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dela ut tidningar och reklam kan du göra. Tror aftonbladet och expressen tar emot 12-åriga säljare.

btw ska du köpa en british shorthair? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

btw ska du köpa en british shorthair?

ne en sibirisk katt(urgölligha[love]), hurså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Dela ut tidningar och reklam kan du göra. Tror aftonbladet och expressen tar emot 12-åriga säljare.

c00lt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ne en sibirisk katt(urgölligha), hurså?

aha, undrade bara. mina kusiner har 1 british shorthair den är jättesöt med mysig päls och de är också allergivänliga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

aha, undrade bara. mina kusiner har 1 british shorthair den är jättesöt med mysig päls och de är också allergivänliga[crazy]

kan fundera på en sån oxå [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

kan fundera på en sån oxå

dom är rätt så sällsynta.. men assöta[love] så aa fundera på det du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Dela ut tidningar och reklam kan du göra. Tror aftonbladet och expressen tar emot 12-åriga säljare.

ne fan, gällde för 13-åringar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8000 kr är ganska dyrt för en 12-årig tjej. Ditt bästa alternativ är att arbeta hemma och spara flitigt. [y]


   
SvaraCitera