Aviseringar
Rensa alla

Bekänna känslor via brev?


Ämnesstartare

Hej gott folk.

Jag har funderingar på att skicka ett datorskrivet brev till den tjej jag varit intresserad av rätt länge men inte vågat säga nåt. Där jag skriver hur jag känner för henne. Är det en dålig idé eller vad tycker ni?


   
Citera

Skriv för hand på parfymerat papper istället. 

Nej men seriöst; varför ett brev? Kan du inte säga det till henne istället? 


   
SvaraCitera

Vad har ni för relation sedan tidigare? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Skriv för hand på parfymerat papper istället. 

Nej men seriöst; varför ett brev? Kan du inte säga det till henne istället? 

Borde göra det men är lite feg men det är inte enda anledningen. Vi träffas aldrig nästan, svårt att få kontakt med henne om jag inte ringer så det känns lättare med brev. Mindre konfrontativt oxå. Ni kan få läsa  om du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Vad har ni för relation sedan tidigare? 

Tja vi är typ kompisar men som jag skrev tidigare så ses vi aldrig, hörs sällan osv.


   
SvaraCitera

Om du har stake nog, säg det face to face. Annars så är nog brev idén en bra idé Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåt tips på hur jag skriver?


   
SvaraCitera

GurraGx:

Borde göra det men är lite feg men det är inte enda anledningen. Vi träffas aldrig nästan, svårt att få kontakt med henne om jag inte ringer så det känns lättare med brev. Mindre konfrontativt oxå. Ni kan få läsa  om du vill

Fan bad stelt d kommer bli när ni väl träffas :€


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fan bad stelt d kommer bli när ni väl träffas :€

Jag är medveten om det. Det jag tänker är att hon får tid på sig att svara och att hon kan bli överrumplad om jag säger det öga mot öga. Hon måste inte svara direkt.

Men jag förstår även hur du tänker. Men vi träffas väldigt sällan som det är 😛


   
SvaraCitera

Det är absolut utan tvekan det sämsta du kan göra.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

GurraGx: Utveckla gärna?

Hur skulle du agera om en nästan komplett främling skickade ett sådant brev till dig? 

Precis så skulle hon reagera, om inte mycket värre (som bränner helt dina chanser med henne).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite dåligt med information från min sida. Vi är inte främlingar utan har känt varann i 3 år men det är på senaste vi inte umgåtts så mycket.


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Mitt tips är att du börjar umgås lite mer med henne, kontakta henne och sånt etc. Så kommer det inte komma som en total chock för na


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har väl försökt nåt sånt ett bra tag men hon e jämt upptagen och jobbar. Hon svarar nästan aldrig på messenger, sms. Ringer ibland men är ingen favorit. Hade vi umgåtts mer hade jag varit mer säker på henne än i nuläget. 

Så känner att det är dags å berätta så jag kan gå vidare om hon inte känner nåt. 


   
SvaraCitera