Aviseringar
Rensa alla

Beklagningstråden över plugg.


Ämnesstartare

Jag har en MVG-inlämningsuppgift och ett prov i religionskursen och vet inte när det ska lämnas in. Jag ligger cpefter i svenskan och har en inlämningsuppgift även där. Ska även lämna in en uppgift i engelskan på måndag, den är inte klar. Ska kolla på filmen Chess hemma, den suger btw. Har 42 sidor biologi jag ska kunna utantill tills på tordag. Jag har massor av matte som ska pluggas in tills på måndag och eftersom jag var borta så har jag inte ens lärt mig hälften ännu.

Jag älskar skolan. [love] (Ironi)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har några efterkvarvarande uppsatser på universitetsnivå jag måste göra, inget svårt eller så, men drygt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett personligt email och ett personal narrative att skriva på. det ska vara klart söndag 23.55, dom andra i klassen har haft ca 3 veckor på sig att skriva det, jag har varit sjuk. winneliwin. Jag ska ha MVG i engelska och är på kurs hela helgen.


   
SvaraCitera

Jag har inte pluggat sedan 9:an.


   
SvaraCitera

Har prov i morgon. Franska. Känner såhär: det kommer att gå mindre bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad att jag inte går i skolan längre.


   
SvaraCitera

Detta trots att jag pluggar/pluggat som en galning!


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har matteprov imorn! Känns som att jag för en gångs skull har koll på det när jag gått igenom kapitlet men tro fan att jag kommer sitta som ett: [confused] när jag ska försöka lösa uppgifterna.
Och har SPORTLOV nästa vecka. Men lär få sitta o plugga för har så klart massa inlämningar och SKIT efter lovet då.. ja tack och hej för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Psykologi inlämning, svenska prov, engelska uppsatts och matematik prov 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haaaaaaata....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på lovet ska jag: läsa ut Förlorade illusioner av Honoré de Balzac, plugga matte, jobba med projektarbetet, jobba med naturkunskapsarbetet som inte verkar bli nåt naturkunskapsarbete, skriva ett argumentative speech och skriva en uppsats på franska om vad som helst. känns roligt.


   
SvaraCitera