Aviseringar
Rensa alla

Bells förträffliga nyårshoroskop


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Skriv här så spanar jag i min kristallkula hur just ditt 2014 kommer bli Party

Med reservation för läskigt träffande utsagor.

Gott nytt år UM Hjärta


   
Citera

Kör hårt. Är det massa positivt så är det smörja Galen


   
SvaraCitera
mynona

Varsågod


   
SvaraCitera

Jaaaa


   
SvaraCitera

*skriver*


   
SvaraCitera

haha ja okej


   
SvaraCitera

jag kmr hitta min fru å bli gla lr hur?


   
SvaraCitera

mmm berätta vad spåkulan har att säga


   
SvaraCitera

Visst.


   
SvaraCitera

Bara kör


   
SvaraCitera
Paseo

du kan berätta för mig också för jag vill gärna veta i förväg, då blir saker enklare


   
SvaraCitera

mitt mål är att jobba två dagar i veckan utan att få indraget csn, och att gifta mig så att jag får högre csn


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman:
Kör hårt. Är det massa positivt så är det smörja Galen

Jag ser att du kommer få upp ögonen för ett nytt mode och anamma det. Det gäller antingen huvudbonad eller något man har på fötterna. Folk kommer ifrågasätta men du kommer stå på dig. Upprättelsen kommer när en känd artist iklär sig plagget i 2014 års Så mycket bättre. Gott nytt år Patrick Bateman!


   
SvaraCitera

Bell:

Jag ser att du kommer få upp ögonen för ett nytt mode och anamma det. Det gäller antingen huvudbonad eller något man har på fötterna. Folk kommer ifrågasätta men du kommer stå på dig. Upprättelsen kommer när en känd artist iklär sig plagget i 2014 års Så mycket bättre. Gott nytt år Patrick Bateman!

Hahahaha xD Jadu...

Hur som helst Gott Nytt år Bell 🙂


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

mynona:
Varsågod

Jag ser att mynona har funderat länge på att köpa något med päls. Antingen är det ett levande djur eller en pälsjacka. Oavsett; köööör! Det kommer öppna nya dörrar för dig och pga beslutet kommer du i slutet av 2014 ha en ny bekantskap som sedan under 2015 växer till något riktigt stort!


   
SvaraCitera