Aviseringar
Rensa alla

Bells förträffliga nyårshoroskop


Bell
 Bell
Ämnesstartare

kukoxo:
Jaaaa

Kukoxo. Ojojoj, runt ditt namn svävar många vilsna ord och objekt. Jag ser en varmkorv, ordet "prestige", en upplyst scen, en glad men halt hund, namnet Mona, ett fartyg och ett kvitto. 2014 är för dig gåtans år och om du jobbar hårt med självkänslan så kommer alla dessa pusselbitar falla på plats i slutet av året. Gott nytt år kukoxo!


   
SvaraCitera
mynona

Bell: Jag ser att mynona har funderat länge på att köpa något med päls. Antingen är det ett levande djur eller en pälsjacka. Oavsett; köööör! Det kommer öppna nya dörrar för dig och pga beslutet kommer du i slutet av 2014 ha en ny bekantskap som sedan under 2015 växer till något riktigt stort!

FörvånadShockerad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

shatter:
*skriver*

Shatter! När jag gnider kulan och väser ditt namn så skimrar den i lila. Som vi alla vet symboliserar färgen lila mod och fika. Du kommer göra något modigt detta år. Första gången kommer inte bli som du tänkt dig och du kommer hamna på botten. En oväntad vändning tar dig dock upp och ditt projekt kommer då ta dig längre än du någonsin vågat hoppats. Och fika ordentligt, tydligen. Gott nytt år Shatter!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
haha ja okej

Du går runt och funderar på om du ska ta och prata med den där personen? Jag säger; gör det! Du kommer inte få den respons du tror men det kommer leda till andra goda saker. Vad det innebär kommer uppdagas på midsommarafton 2014. Då betalar det sig, karma-likt, tillbaka att du tog det först steget.


   
SvaraCitera

Bell:

Shatter! När jag gnider kulan och väser ditt namn så skimrar den i lila. Som vi alla vet symboliserar färgen lila mod och fika. Du kommer göra något modigt detta år. Första gången kommer inte bli som du tänkt dig och du kommer hamna på botten. En oväntad vändning tar dig dock upp och ditt projekt kommer då ta dig längre än du någonsin vågat hoppats. Och fika ordentligt, tydligen. Gott nytt år Shatter!

låter bra det! Mycket glad Hoppas att denna vändning du talar om kommer att vara ett permanent svar på att jag kmt in på universitetet <3 och då ska det allt fikas 😉 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
haha ja okej

Jag ser att ditt år kommer präglas av initiativ! Du kommer ta initiativ som du intuitivt känner är helt rätt. Det handlar främs om interaktiva initiativ. Dock handlar det inte så mycket om interaktiva initiativ på internet utan mer i irl-interaktiva, intellektuella möten


   
SvaraCitera

Jag vill veta!!! IIiiiih...


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Temporär Järnis:
jag kmr hitta min fru å bli gla lr hur?

Du kommer tyvärr inte finna henne i år. Men i en HIMYMsk anda kommer en rad slumpmässiga händelser leda till att du träffar henne i april 2015. Håll ut och hjälp ödet på traven genom att ofta köpa glass, hyr ett släp då och då och uppehåll dig i hotell-lobbys.


   
SvaraCitera

gnid kulan åt mig 


   
SvaraCitera

ok det lät jättesnuskigt


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

take it away


   
SvaraCitera

Bell:

namnet Mona

hawt


   
SvaraCitera

Bell:

Du kommer tyvärr inte finna henne i år. Men i en HIMYMsk anda kommer en rad slumpmässiga händelser leda till att du träffar henne i april 2015. Håll ut och hjälp ödet på traven genom att ofta köpa glass, hyr ett släp då och då och uppehåll dig i hotell-lobbys.

Ska hyra ett släp i februari, vi får hoppas att hon gömmer sig under där.


   
SvaraCitera

do me do me!


   
SvaraCitera