Aviseringar
Rensa alla

Bells skola - hur du tar en kuggning


Bell
 Bell
Ämnesstartare

CUBIC_Cube:

WAT

Bell:

.eftersom halten av seriositet är minimal där.

Hur många ggr ska jag behöva citera mig själv? [cute]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Budolicious:

jag klarade på sjätte 🙁

Okej..men var glad nu i alla fall, att du har det [party]


   
SvaraCitera

Bell:

Okej..men var glad nu i alla fall, att du har det [party]

oja [cool]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

Ta det som en man

Synd att man är en prestationsångestflicka då


   
SvaraCitera

Det här var ju precis vad jag behövde läsa med tanke på att jag har min uppkörning imorgon och är hur nervös som helst >.<


   
SvaraCitera

Bell:

Synd att man är en prestationsångestflicka då

mmm synd där [n][sad][cry]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Det här var ju precis vad jag behövde läsa med tanke på att jag har min uppkörning imorgon och är hur nervös som helst >.<

Men på riktigt så är det ju ganska bra [cute]
Då vet du ju att man kommer över det..plus att du nog kommer greja det! Jag hade det snorhalt och massa snö.. (Om man nu ska skylla på nåt[blush])
Jag tror att du klarar det..och om inte, ingen katastrof!
Om en prestationsångestkvinna som jag säger det så är det faktiskt sant. [y]


   
SvaraCitera

4.[party] Släpa dig upp för trappen och känn dig värdelösast i världen.


   
SvaraCitera

Bell:

Då vet du ju att man kommer över det..plus att du nog kommer greja det! Jag hade det snorhalt och massa snö.. (Om man nu ska skylla på nåt)

haha, vi hoppas på det. Men det lära vara snöigt och halt imorgon också, men då är det väl "motiverat" alla köra långsamt? Får man fråga vad du kuggade på? :O


   
SvaraCitera

Bell:

Inte när man kör upp för 8:e gången [cool]

Du har inte funderat på att ta fler körlektioner mellan uppkörningarna? Eller att fråga körlärare om de tror du är redo innan du bokar uppkörningarna?


   
SvaraCitera

Hon har bara försökt en gång [confused]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

PlatonicLove:

haha, vi hoppas på det. Men det lära vara snöigt och halt imorgon också, men då är det väl "motiverat" alla köra långsamt? Får man fråga vad du kuggade på? :O

Hm. Han tyckte att jag hade lite för bråttom in mot korsningar.. sen körde jag för nära kanten när vi körde på nån pytteliten enskild väg. han tyckte att "trots att vi har högertrafik i Sverige så behöver man inte hålla så långt till höger på en sån liten väg" [confused] Menmen. De kan väl sitt jobb. Det roliga är ju att 97% av de som väl får sitt körkort kör som idioter ändå [party]

Libertad:

Du har inte funderat på att ta fler körlektioner mellan uppkörningarna? Eller att fråga körlärare om de tror du är redo innan du bokar uppkörningarna?

Men snälla vänner. Jag körde upp för första gången idag.
Det där med 8:e gången var ett s.k S-K-Ä-M-T[blush]


   
SvaraCitera

Bell:

Hm. Han tyckte att jag hade lite för bråttom in mot korsningar.. sen körde jag för nära kanten när vi körde på nån pytteliten enskild väg.

Men palla, smågrejer ju. Tycker du borde blivit godkänd ändå.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Men palla, smågrejer ju. Tycker du borde blivit godkänd ändå.

Ja, det var väl lite petigt..plus att jag hade två pers i bilen. Hon som satt fram höll på att utbilda sig till inspektör..och den riktiga satt bak. Var väl inte störande i sig, men kändes mysko att någon skulle öva sig på mig [confused]


   
SvaraCitera

Klara första, jag är bra


   
SvaraCitera