Aviseringar
Rensa alla

ben affleck


Ämnesstartare

har ni hört eller, han kmr va nya batman. tror filmen kommer kännas som 1 romantikkomedi istället för 1 klassiker med tanke på vem robin kommer va

men vad tycker ni e det bra eller? tycker christian bale borde ha fortsatt 🙁 dock hoppas jag att affleck inte har skägg när han ska va batte pga e mkt snyggare utan

ben-affleck-big.jpg

Ben-Affleck.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tycker James Gandolfinin skulle spelat Batman. Synd att han dog, R.I.P James! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Tycker James Gandolfinin skulle spelat Batman. Synd att han dog, R.I.P James! Hjärta

mehh posta bild får se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: mehh posta bild får se

celebrities-tweet-funny-and-heartfelt-co

OJojoj Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker samuel l jackson borde spela batman. passar perfekt i rollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

celebrities-tweet-funny-and-heartfelt-co

OJojoj Hjärta

vadär det där 🙁 men han ser snäll ut

the_fat_one:
tycker samuel l jackson borde spela batman. passar perfekt i rollen.

neeeej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: dock hoppas jag att affleck inte har skägg när han ska va batte pga e mkt snyggare utan

Håller inte med, men Batte kan ju inte ha skägg i alla fall, skulle se ut som en avdankad version.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: vadär det där 🙁 men han ser snäll ut

Haha 🙁
Inte sett Sopranos förmodar jag! James är bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Haha 🙁
Inte sett Sopranos förmodar jag! James är bäst.

i sporanos är han helgrym! tror dock inte att han passat som batman 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: i sporanos är han helgrym! tror dock inte att han passat som batman

Haha, tror inte jag heller, men vill ha honom där ändå 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att filmen får tala för sig själv. Många klagar för att han gjorde en roll som Daredevil för en massa år sedan som de anser var dålig. Att de hänger kvar under det årtiondet och inte tittar på fler av hans filmer dem senaste åren är trökigt. 

Sen har jag inte läst något om att Robin ska vara med i filmen (med Superman och Batman). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt måste det ju finnas fler duktiga skådisar än en handfull. Kan man få se någon ny, eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä fy fan, han passar inte för rollen övht. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Nä fy fan, han passar inte för rollen övht. 

Folk sa att Heath Ledger inte passade som Jokern. Vi kan väl säga att alla inte behöver vara dåliga i en roll som man inte tror att de passar som. Jag tror inte att Affleck passar heller men låter filmen tala för sig själv när den kommer ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Folk sa att Heath Ledger inte passade som Jokern. Vi kan väl säga att alla inte behöver vara dåliga i en roll som man inte tror att de passar som. Jag tror inte att Affleck passar heller men låter filmen tala för sig själv när den kommer ut. 

Han var åtminstone en bra skådespelare


   
SvaraCitera