Aviseringar
Rensa alla

Ben&Jerrys


Ämnesstartare

Jag åt en Ben & Jerrys-glass för första gången idag. Den var så god som jag trodde att den skulle vara [sad]. Jag kommer att bli fattig! Ben & Jerrys har förstört min ekonomi [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag har aldrig ätit Ben & Jerrys, vågar inte heller [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Jag har aldrig ätit Ben & Jerrys

[cool]


   
SvaraCitera

JAG MED

KABLASH KÖPTE ÅT MIG

OMG

OMG

OMG

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

vågar inte heller [cry]

Så tänkte jag också, men så fick min bf nytt jobb idag och jag har klarat alla mina tentor, så jag tänkte: wth, en gång är ingen gång. Och nu är jag hooked [n]


   
SvaraCitera

Image
NOMNOMNOM[love]


   
SvaraCitera

Förstår verkligen inte det speciella, så märkvärdiga är de inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nwgwr:

Förstår verkligen inte det speciella, så märkvärdiga är de inte.

Nej, det var ungefär vad jag tänkte, hur fasiken de kunde vara så jäkla hypade, men den glassen jag testade var fan den godaste glass jag någonsin ätit [shake] Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Och nu är jag hooked [n]

Det är väl som dom säger, "Once you go Cookiedough you never go back." [sad]


   
SvaraCitera

misfits:

Nej, det var ungefär vad jag tänkte, hur fasiken de kunde vara så jäkla hypade, men den glassen jag testade var fan den godaste glass jag någonsin ätit

Den har jag iofs inte smakat, men den lär ju smaka samma om man gjorde samma sak med t.ex. GBs? Hallon och choklad och shit.


   
SvaraCitera

Sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nwgwr:

Den har jag iofs inte smakat, men den lär ju smaka samma om man gjorde samma sak med t.ex. GBs?

Probably. Skillnaden är väl att B&J är de enda som faktiskt har gjort alla de här skumma smakerna. Tror att det är det som är grejen. När jag tänker efter så fanns det en glass jag älskade mer. Det var nån slags hallonglass med choklad och hallonbitar i (det med). Dock finns det inte längre =( man kunde köpa den från glassbilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Det är väl som dom säger, "Once you go Cookiedough you never go back." [sad]

Jag tror jag skulle tycka alla de där kak-glassnara och chokladgrejorna var lite för stabbiga, men hallonglassen var bäst 😀


   
SvaraCitera

misfits:

Bifogad bild

Det är den enda B&J jag har smakat, va helt enormt äckligt god! måste köpa en sån snart igen! om jag inte hinner köpa cigg för pengarna [censur]


   
SvaraCitera

[love][love][love][love] måste köpa snart. var flera veckor sen jag åt senast.

beroendeframkallande jävla glass
:S


   
SvaraCitera