Aviseringar
Rensa alla

bensoconcertaanafranilzyprexa


Lounge:

tänker att det ev. blivit bättre då, mina problem. orkar inte grolla 5 år framåt. jag kanske är knarklangare på ibiza.

då får du ge rabatt till mig

Lounge: det är starkt av dig att fixa det där själv

jag hade inget val. har mest fått stöd från umare, alla andra har skällt på mig.

Lounge: så de skickade bara hem denne igen?

ja. fast vi ringde dit och sa att han var manipulativ och skulle säga till dom att det var ett misstag. sen försökte han igen en vecka senare, och lyckades nästan. han fick ligga på sjukhus länge och har en massa skador i kroppen.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

amsi: då får du ge rabatt till mig

absolut =)

amsi: jag hade inget val. har mest fått stöd från umare, alla andra har skällt på mig.

jo man har ett val.. att grotta ner sig eller att göra något åt det trots att det är jobbigt. vissa klarar det, andra inte. fint att du fick stöd ifrån um.. känner ofta vilket jäla bra community detta är

amsi: ja. fast vi ringde dit och sa att han var manipulativ och skulle säga till dom att det var ett misstag. sen försökte han igen en vecka senare, och lyckades nästan. han fick ligga på sjukhus länge och har en massa skador i kroppen.

vilken oro ni fick gå med tack vare deras brist på resurser till sluten psykvård. fattar inte hur det kan funka så på vissa ställen. finner inga ord.


   
SvaraCitera

Lounge:

oroa mig gör jag väll inte direkt, det är mer att jag förutsätter att det kommer bli "så" och "så" pga "så". tycker det är jobbigt med människor som oroar sig. jag tar det då. men jag har mina aningar.

\m/.


   
SvaraCitera

Lever för att jag är rädd för döden. Kommer uppskattningsvis att bli mellan 60-80 år någonting. 


   
SvaraCitera

Lounge:

absolut =)

jo man har ett val.. att grotta ner sig eller att göra något åt det trots att det är jobbigt. vissa klarar det, andra inte. fint att du fick stöd ifrån um.. känner ofta vilket jäla bra community detta är

vilken oro ni fick gå med tack vare deras brist på resurser till sluten psykvård. fattar inte hur det kan funka så på vissa ställen. finner inga ord.

um är skitbra och dåligt men jag gillar det

jag stannade hemma från skolan och slutade prata och kunde inte gråta. fy fan. men har anmält ställena han var på och så.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

df rqp:

\m/.

var längesen man såg den smajlyn, jag gillar den

S3ON:
Lever för att jag är rädd för döden. Kommer uppskattningsvis att bli mellan 60-80 år någonting. 

vad är du rädd för exakt?

amsi: um är skitbra och dåligt men jag gillar det

jag stannade hemma från skolan och slutade prata och kunde inte gråta. fy fan. men har anmält ställena han var på och så.

finner inget som är skitdåligt, hur då?

usch.. det är bra. jag hoppas verkligen det löser sig och ni slipper leva i malande oro.


   
SvaraCitera

Lounge:

finner inget som är skitdåligt, hur då?

usch.. det är bra. jag hoppas verkligen det löser sig och ni slipper leva i malande oro.

tror att det är lättare att må dåligt när så många gör det, och har haft relationer med folk som behandlat mig illa

vad snäll du är, tack!


   
SvaraCitera

Lounge: vad är du rädd för exakt?

Jag vet inte, har samma rädsla för att bli sövd.. Tvingas jag operera mig någon gång tänker jag vägra att bli sövd..   


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

amsi: tror att det är lättare att må dåligt när så många gör det, och har haft relationer med folk som behandlat mig illa

det där är nog komplext. jag tycker/tror aldrig att prata om problem gör de värre för mig eller andra. ibland kan stöd ifrån um vara lika bra som från en IRLvän, då många är sådana man mött IRL. det är som gruppterapi, man kan ta hand om varandra. men vi kanske har olika åsikter där. dock när man skriver och inte får någon respons kan det kännas ännu värre... då man ändå känner så många här.

S3ON: Jag vet inte, har samma rädsla för att bli sövd.. Tvingas jag operera mig någon gång tänker jag vägra att bli sövd..

okej, förståååår inte riktigt


   
SvaraCitera

Lounge:

var längesen man såg den smajlyn, jag gillar den

fett bra skrivet och jag håller med

det betyder den smajlyn. den borde vara med oftare.


   
SvaraCitera

Lounge: okej, förståååår inte riktigt

Tror det har med medvetandet att göra, det skrämmer att inte vara vid medvetande..  


   
SvaraCitera

Lounge:

det där är nog komplext. jag tycker/tror aldrig att prata om problem gör de värre för mig eller andra. ibland kan stöd ifrån um vara lika bra som från en IRLvän, då många är sådana man mött IRL. det är som gruppterapi, man kan ta hand om varandra. men vi kanske har olika åsikter där. dock när man skriver och inte får någon respons kan det kännas ännu värre... då man ändå känner så många här.

okej, förståååår inte riktigt

ja, håller med om det mesta. har varit rädd för att prata om de som fått mig att må dåligt eftersom det är umare och jag har inte velat att de skulle få reda på det.


   
SvaraCitera

Lounge:
jag hoppas inte jag blir um's nya deppjök 😛

jag har (kanske tillfälligt) klivit av tronen så du har ett hål att fylla!

Um är förjävla glatt nu för tiden, blir sur


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

df rqp: det betyder den smajlyn. den borde vara med oftare.

den e fin!

amsi: ja, håller med om det mesta. har varit rädd för att prata om de som fått mig att må dåligt eftersom det är umare och jag har inte velat att de skulle få reda på det.

är ju svårt det där.. men man får ty sig till de man litar på

Järn: jag har (kanske tillfälligt) klivit av tronen så du har ett hål att fylla!

Um är förjävla glatt nu för tiden, blir sur

waayyaaa! kul att du mår bättre. men jag har ingen lust att ta den tronen. jag vill ju vara lounge! ingen deppjök. kanske blivit så nu dock.


   
SvaraCitera

Lounge: waayyaaa! kul att du mår bättre. men jag har ingen lust att ta den tronen. jag vill ju vara lounge! ingen deppjök. kanske blivit så nu dock

Ahmen du kan låna den lite bara, d kan va skönt ibland


   
SvaraCitera