Aviseringar
Rensa alla

Berätta din bästa resa!


Island, "Blå lagunen".

DSC02074.JPG


   
SvaraCitera

i backsätet i bilen, genom mörka skogar i gotland. lyssnade på sigur ros och drömde mig bort.


   
SvaraCitera

Maxloser:

bort.

fin ny avatar.

ont: vet inte. göteborg något år kanske, västindien var fint men det var så länge sen nu.

ska till berlin i september nu tror jag [tard][tard] hhaha kom på det nu, fin insikt.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

fin ny avatar.

[smile]


   
SvaraCitera

Har aldrig gjort någon nämnvärd resa.


   
SvaraCitera

thailand + hong kong i samma veva, var najst. är dock en fegis så tyckte knappt det var kul att t.ex. dyka fast jag tog dykcert ändå. lite klaustro och småpanik haha. [shake]


   
SvaraCitera

mammas mage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Har aldrig gjort någon nämnvärd resa.

[shake] Mina föräldrar sparade pengar och snåla en jävla massa ett helt år för att ha råd och samtidigt kunna betala skatt. Så spara en massa så har du råd till ett nice land och åka till. Lovar är värt dé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag och bästisen gick vilse i Soho, London, irrade runt på någon gata med sådana vakter framför affärerna.. vågade inte be om vägbeskrivning [blush]. Hamnade i Piccadilly tillslut, ahh äventyr [love].


   
SvaraCitera

Maxloser:

lyssnade på sigur ros och drömde mig bort.

[love]

on topic:
tycker typ inte om att resa så mkt. så måste säga att jag tycker om atomsfären hemma hos mina föräldrar.

iof kanske inte så jätte ontopic för det är ju ingen jätte resa att ta sig till den delen av sthlm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Min bästa resa måste nog varit trästocksfestivalen för några år sedan. Underbar stämning, underbart folk, underbart sex och inte riktigt lika underbar musik. Det var bara en jävligt härlig stämning och sådär bra overall.

Hahaha du berättar det så roligt! [bigsmile]


   
SvaraCitera