Aviseringar
Rensa alla

Berätta för pojkvännen?


Carolineelisabeth95:
Alltså. För det första kan man inte bli gravid eller få könssjukdomar av att ligga i samma säng som en annan naken människa (så länge ni inte typ gned er mot varandra).

Sen är det extremt respektlöst mot din partner att göra såhär och han är värd någon som älskar honom och är honom trogen. Att du "har svårt att vara ensam" var den sämsta ursäkt jag någonsin hört, det finns inga ursäkter till VARFÖR man sov naken hemma hos en främmande man, tänker du inte på din egen säkerhet heller? Han kunde våldtagit dig eller vad fan som helst. 

Hur som helst. Berätta för din kille och om han förlåter dig så tycker jag synd om honom som inte vågar släppa dig trots att du gör felaktiga saker som du inte ens verkar känna ånger för. 

Otrohet är ALDRIG okej.

Äh sova hos främmande är väl inte så farligt i sig, brukar ju gå bra. Men skiten hon gjorde däremot är helt cp.


   
SvaraCitera
reben

ja               


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Äh sova hos främmande är väl inte så farligt i sig, brukar ju gå bra. Men skiten hon gjorde däremot är helt cp.

För dig som är kille ja 🙂 


   
SvaraCitera
Kudhos

Berätta. Man håller inte sådant ifrån sin partner, eftersom man gör inte så mot sin partner. Det är lätt att vara efterklok men alltså, berätta och sen får du bita i det sura äpplet om han väljer att göra slut med dig. 


   
SvaraCitera

många startar trådar om otrohet nu för tiden har det blivit en ny trendSkeptisk


   
SvaraCitera

Berätta inte, finns ingen anledning fördig att berätta. Det gör dig ej till en dålig person om du håller tyst.


   
SvaraCitera

gör vad du vill

tycker för övrigt att fler borde kommunicera med sin partner om vad som är okej eller inte i det förhållande man har till varandra, ett förhållande behöver exempelvis inte innebära att man inte får dela med sig av sin kropp till andra. Jag tror det viktigaste är ärlighet och förtroende. 


   
SvaraCitera
gulan

 om du nu älskar honom så mycket så borde du mått extremt dåligt när du kysste den andra samt inte kunna leva med dig själv nu. Att inte klara av att vara ensam förstår jag och visst att det kan vara halvt okay att sova i samma säng men då ska man vara påklädda och inte pussas! Jag tycker att du ska berätta!


   
SvaraCitera

hur ser erat förhållande ut? Alla här verkar annat att det är ett slutet förhållande och jag får också det intrycket, men vad har ni för "policies" om sånt här? 

Om förhållandet är som jag uppfattade det tycker jag absolut att du ska berätta för honom och fundera på om du verkligen "älskar honom högst på jorden" för det verkar inte riktigt så med tanke på att du hånglade med en annan kille och sov i samma säng som hnm. Naken dessutom.


   
SvaraCitera

FruLiten: tycker för övrigt att fler borde kommunicera med sin partner om vad som är okej eller inte i det förhållande man har till varandra, ett förhållande behöver exempelvis inte innebära att man inte får dela med sig av sin kropp till andra. Jag tror det viktigaste är ärlighet och förtroende.

ja, bra sagt!


   
SvaraCitera

erätta för honom. Är man ärlig mot varandra finns inget som kqn komma och bite someones ass senare i förhållandet

B


   
SvaraCitera