Aviseringar
Rensa alla

Berätta något "annorlunda" om dig


Ämnesstartare

Grovan:
Har varit täppt i näsan sedan 11 års ålder, dvs 10 år. Alltid ena eller andra borreN^ som blockas. 

sucks to be you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
Har varit täppt i näsan sedan 11 års ålder, dvs 10 år. Alltid ena eller andra borreN^ som blockas. 

helvete vade gött tanken av att hålla för den otätta borren o fräsa som fan känns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

sucks to be you

haha nää

det gör inget, får luft ändå :oooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

helvete vade gött tanken av att hålla för den otätta borren o fräsa som fan känns

Fkpaw:

helvete vade gött tanken av att hålla för den otätta borren o fräsa som fan känns

det är inte snor1 som tätar, har kassa "näsgångar" :pPPp

minns ej vad di sa exakt, var några år sedan. är inget som bekymrar mig ett dugg dock (fick tänka länge innan jag kom på det) men nog är det rätt annorlunda iaf 8)))) 


   
SvaraCitera
idaah

Jag tycker om känslan att frysa?


   
SvaraCitera

jag har aldrig haft på mig kostym


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

Är ambidexter sedan barndomen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idaah: Jag tycker om känslan att frysa?

Haha, det var rätt annorlunda.
Hur reagerar du då på denna sommarvärme, undrar jag då lite spontant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att utforska centralstimulanter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
du är inte så smart du, trådens mening är väl ganska uppenbar?

håll en trevligare ton i forumet, tack

/moderator


   
SvaraCitera

Jag bränner sönder mig aslätt i solen 🙁 även med solskyddskräm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är osäker på om det finns något


   
SvaraCitera

Föddes via kejsarsnitt. Doktorn råkade skära ett snitt i mitt högra öra så har ett synligt hack i brosket Där...

har en ovanlig hårfärg, har aldrig färgat eller lagt i slingor, får ofta höra av bla frisörer att min hårfärg är väldigt unik... Har kopparrött/kastanjebrunt med guldblonda slingor. Det blir även rödare på vintern än på sommaren då det är ljusare..

Blev till trots att mamma käka ppiller och pappa har extremt dåliga spermier.

kunde ha dött när jag föddes om de inte fått ut mig från min mammas kropp tillräckligt fort.

har Aldrig varit på sjukhus. Trots att jag är otroligt klumpig.

Får höra ofta att jag är väldigt lik Vanna Rosenberg både i utseende och personlighet.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är en människa person


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Grovan:
Har varit täppt i näsan sedan 11 års ålder, dvs 10 år. Alltid ena eller andra borreN^ som blockas. 

En är alltid lite mer täppt i en av näsborrarna, de byter var fjärde timme 🙂 men om du upplever dig förkyld så har du kanske en sne nässkiljevägg, det går att operera.


   
SvaraCitera