Aviseringar
Rensa alla

Berätta något om dig själv!


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, berätta något om dig själv. Typ som intressen utseende personlighet osv osv... Mycket glad Och visste fan inte vad jag skulle tagga haha!


   
Citera

Jag hatar folk som tror att jag blir intresserad eller fattar när dom snackar bilshit


   
SvaraCitera
reben

ja gillar dricka vin, har 27 i bmi, är astråkig

nu vet du intressse utseende personlighet

nu noterar alla att du är dålig på att tagga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det något här som ingen vet som är värt att nämna? Jag kom ju ut ur garderoben som fotfetish-någonting vad det nu heter.

Jo! Jag har höjdskräck. Är rädd för trånga och samtidigt mörka utrymmen. Och så är jag något fruktansvärt konflikträdd också. Och jag är verkligen rädd och orolig inför att träffa nya personer. Blyg bortom all rimlig och naturlig gräns. Och så är jag orolig för berusade sällskap. Så, nu vet ni mina fobier. + Att jag är rädd för ALLA insekter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turnons: Ögon, Jens Bergenström och Penelope Cruz

Turnoffs: Naivliberalism, Mora IK och dryghet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag heter S3ON och jag har en röd ficklampa. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej, idag är jag fruktansvärt bakis. känner att det sammanfattar personlighet/intressen/utseende någorlunda.


   
SvaraCitera
Paseo

jag är en förvirrad människa som ibland finner allt helt tomt som om jag var vid livets slut och ibland har jag så många idéer att min hjärna kokar över.


   
SvaraCitera
seasaw

jag vill ha mer kul än tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill flytta till NY.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan mer om Schlager än vad jag borde. 


   
SvaraCitera
seasaw

seasaw: jag vill ha mer kul än tråkigt

Lena96: Jag vill flytta till NY

synonymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:

synonymt

sant


   
SvaraCitera

Jag bor i Australien men har aldrig surfat eftersom att jag är rädd för vatten. Saknar ostbågar, dillchips och lingongrova. Jag är 167 centimeter lång. Har ett ärr på hakan efter att ha ramlat med cykeln som barn. Är en jävel på att fickparkera men är dålig på att backa in rakt. 

osvvvvvv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig mer om min katts kost och hälsa än min egen. 


   
SvaraCitera