Aviseringar
Rensa alla

berätta om de bäst framförda åsikterna du stött på


mpt:hv:

är det samma som äkta och låtsas

Vet inte längre. Kändes mer kristallklart igår..

Min egna teori just nu är att..  upplevelsedelen är finare, men försvinner snabbare. Den glöms bort?
Jämförelsedelen finns väl ändå alltid där?.. men den är.. som "du säger" på  låtsas. Den är farlig?

En annan grej de pratade om, som jag hört förut också. Är att en person som är med i bilkrock och blir förlamad och en som vinner 1 miljon på lotto kommer ändå må lika bra/dåligt efter nått år..
Och att man bara klarar av att vara lycklig i typ tre månader.
Tror det va han professorn i ekonomi med långt hår och svarta naglar som sa det i nån intervju. Han verkar najs.

Känns som att jag bara hasplar ur mig top-of-mind-grejer här. Då låter man säkert efterbliven. Men DÄ Ä NÄJS!


   
SvaraCitera
reben

asså e d åsikten elr det bästa framförandet man ska berätta om


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 allt rödingajäveln skrivit fakin king e han 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
 allt rödingajäveln skrivit fakin king e han  

Jag håller med om att han verkligen är bra på att bygga upp en stämning.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fantastiskt: Vet inte längre. Kändes mer kristallklart igår..

haha, deras teorier (mest Sigges iofs) känns ofta kristallklara i stunden. Sen när en ska återge dem så känns de väldigt flummiga Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Jag håller med om att han verkligen är bra på att bygga upp en stämning.

+ behöver inte ifrågasätta de han skriver heller. alltid belägg för fakta, strukturerar sina texter bra osv. dom enda långa texterna jag orkat läsa är hans 


   
SvaraCitera

Bell:

haha, deras teorier (mest Sigges iofs) känns ofta kristallklara i stunden. Sen när en ska återge dem så känns de väldigt flummiga Söt

haha ja.. lite så.
Man borde typ gå..

Sigge Eklund 300hp.
Lär dig och KOM IHÅG Sigge Eklunds samlade teorier.


   
SvaraCitera