Aviseringar
Rensa alla

Berätta om er jul!!!!!


Var inget speciellt. Firade med en massa jobbiga släktingar. Var väl iofs trevligt att träffa vissa av dem igen för det var ett bra tag sedan.

Igår var jag ute med några kompisar jag inte träffat på ett par år. Det var mycket trevligt!

Så trots att jag lät lite negativ var nog denna jul den bästa på många år. Men skönt att den är över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt grafikkort la av.. Får nöja mig med ett gammalt 9800GT ett par månader framöver. [cry]


   
SvaraCitera

isola:

Nä det var tänkt som en förkortning. Har du inget mer att säga?????

tänkte att det fanns dunkla motiv där

Nej den ska inte avlivas du kan vara lugn. Har ej någon relation till djur i allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men julen handlar ju om le familj och att se djuren flyga runt bland presentpapper, och vänner förstås.

Vi gav båda katterna varsin mjukmatspåse med kyckling också, men den ena tyckte inte om sin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

. Har ej någon relation till djur i allmänhet.

har du aldrig haft djur?

tevepro:

tänkte att det fanns dunkla motiv där

anonymiserade hn kanske


   
SvaraCitera
höna

åkte till småland till mormor och morfar dagen innan jul och har varit här sedan dess med familjen + kusiner och morbröder osv. mysigt och trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Vi gav båda katterna varsin mjukmatspåse med kyckling också, men den ena tyckte inte om sin.

Stella tyckte inte heller om sådant när hon fick (nu kan hon inte äta sådant pga tål inte) hon bara slickade bort såsen och återgick sedan till sitt torrfoder. Man ska vara kräsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

åkte till småland till mormor och morfar dagen innan jul och har varit här sedan dess med familjen + kusiner och morbröder osv. mysigt och trevligt.

det låter fint! sådär trångtmysigt med en massa kläder och saker huller om buller och alla ba va e min tröja??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stella tyckte inte heller om sådant när hon fick (nu kan hon inte äta sådant pga tål inte) hon bara slickade bort såsen och återgick sedan till sitt torrfoder. Man ska vara kräsen.

Ja. Han är oerhört kräsen. Äter bara torrmat och en viss sorts mjukmat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Ja. Han är oerhört kräsen. Äter bara torrmat och en viss sorts mjukmat.

hur gamla är de nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm. Skulle egentligen fira ensam med min familj men min pojkvän spontanbestämde att han ville följa med mig ändå när vi var på stationen [smile]

Fikade hos pappas fru
hade sex med pojkvän och kollade på serier
gjorde julmat (fast inte så traditionell, pojkvän gjorde potatisgratäng, jag gjorde marinerad qourn och hemgjord majonäs...). Vi gjorde tryffel någon dag innan som vi avnjöt efteråt.
Kollade på en kortfilm och sen spelade vi M.I.G (frågespel) och jag briljerade!!!!!!!!
Var lite ledsen och min pojkvän var lite deppig men det blev bra i alla fall. Vi tog ett mysbad och kramades och pussades i vattnet.


   
SvaraCitera

isola:

har du aldrig haft djur?

Haft en undulat. Den blev typ 10 år gammal. Sen bröt den benet och dog av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur gamla är de nu?

Lufsen är 2 och Jansson 10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Lufsen är 2 och Jansson 10.

Gulliga namn. Har ni haft dem sedan de var ungar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

l. Sen bröt den benet och dog av det.

Gick ni inte till veterinären med det? Eller det kanske inte går att fixa på dem. Vet inget om fåglar.


   
SvaraCitera