Aviseringar
Rensa alla

berätta om gubbar ni kommit på


Ämnesstartare

sarkasmen:

berätta mer (trots att jag inte kan säga att det är oväntat)

fick 3000, lätt värt det.[blush]

Bridget Jones:

Alla hans kroppsdelar har god symmetri och ingen del av hans kropp är märkligt skapad, utseendemässigt är han väldigt lik gugge.

omg *smickrad* tack[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min gubbe heter jersly häntwater och brukar sjunga fantastiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Farnheden, ett uråldrigt UM-troll S. skrev [1923-04-18] så "här". [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Farnheden

Liknar Tingsek.


   
SvaraCitera
Lounge

rolig rubrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Liknar Tingsek.

HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA! SKOJ I SKRATTGRO.! VILKEN SNILLRIK [Face/Off] IAKTTAGELSE! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA! SKOJ I SKRATTGRO.! VILKEN SNILLRIK [Face/Off] IAKTAGELSE![bigsmile]

Jag vet, antar att jag är helt fantastisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Jag vet, antar att jag är helt fantastisk.

Du är "något utöver det vanliga", så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Du är "något utöver det vanliga", så att säga.

Bara helt medelmåttigt underbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

rolig rubrik

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu för någon minut sen så kom jag att tänka på Darkdark Crowspinner som är skitcool han kan göra sig själv till dimma och han röker feta monsterblunts hela dagen fast istället för weed så röker han blod och typ kråkfjädrar och andra konstiga saker men han blir hög på det ändå, det ryktas om att han är vampyr men ingen vet för han är mystisk.

Schism:

Farnheden, ett uråldrigt UM-troll S. skrev [1923-04-18] så "här".

Jag älskar farnheden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I en skoluppgift i Illustration så skulle jag hitta på en superhjälte med bakgrund osv och sen rita den i illustrator.

Kom på Kapten Crust som går klädd i avklippta svarta jeans, svart magväska av tyg med en NDT-patch, röd Wolfbrigade-tisha, en Misery-logga tatuerad på ena armen och världens sunkblondaste crustnacke.
Hans superkraft innefattar att han kan dricka vad som helst och hoppa över stängsel även om han har gällivarehäng.
Hans svaghet är att han inte kan gå i närheten utav vatten eller annat man kan rengöra sig med då lössen i hans hår kommer gå till försvar.

Nemesis - Cpt. Straight Edge (valde jag för att han faktiskt finns och inte jag som hittat på!) som han däremot ibland måste kämpa tillsammans med för att besegra "the greater evil" Biljettkontrollantmannen.

Edit: Hade glömt hur jävla fantastiska ISHC är. Ironisk beatdown is best beatdown. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bridget Jones:

typ en gubbe som heter darkninja eller rolf som har någon superkraft, förmågan att ta kritik utan att behöva ge kritik t.ex. sen kanske våra gubbar får slåss eller så och man kan inte vara odödlig!

Kör

Så schön.


   
SvaraCitera