Aviseringar
Rensa alla

Berätta om marijuana!


Ämnesstartare

Jag är lite orolig för min kompis. Hon har skaffat en pojkvän som röker marijuana typ varje dag, och jag tror att hon har börjat ta efter honom en del.. Samtidigt är man ju lite nyfiken, det är ju nya, spännande grejer för mig.

Ska man vara orolig för henne, eller ska man rentav komma på fest? [wink] Nämen allvarligt talat, kan ni som vet lite om det inte berätta om riskerna och vad som eg 'händer'.


   
Citera
Ämnesstartare

Om man röker varje dag kan man få det rätt kasst till slut. Det är väl riskerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så kan en massa jobbiga kompisar börja oroa sig för en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din kompis pojkvän? Jag pryr mig inte ett piss om mina vänners pojkvänner! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa..asså det är inte bra sen i slutet förstör livet för en
men tro inte att han kommer sluta... om han nu röker varje dag
så är han fan beroende!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

jaa..asså det är inte bra sen i slutet förstör livet för en
men tro inte att han kommer sluta... om han nu röker varje dag
så är han fan beroende!

han har nog drabbats av sjukdomen KEMISKT BEROENDE som är en farlig sjukdom

John hade tagit LSD och trodde att polishelikoptern som jagade honom var en jättestor humla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[blush]

[wink]


   
SvaraCitera

Att röka varje dag är inte alls bra för psyket direkt, däremot att röka med 1-2 veckors mellanrum ska inte vara allt för skadligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

däremot att röka med 1-2 veckors mellanrum ska inte vara allt för skadligt.

Det är rättare sagt inte skadligt, förutom för lungorna.


   
SvaraCitera

Rodja:

Det är rättare sagt inte skadligt, förutom för lungorna.

Kolmonoxid är aldrig bra [y] så att röka saker överhuvudtaget är inte särskilt bra, även om det är hasch, cigg eller vattenpipa. Men sålänge man låter drogen gå ur kroppen innan man tar in den igen ska det inte vara någon fara med just gräs. Och så ska man ju såklart inte ta förmycket [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Och så ska man ju såklart inte ta förmycket [y]

För då händer vad, menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Kolmonoxid är aldrig bra [y]

För övrigt måste det väl vara jämförbart med att typ... hålla andan i en halv minut eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går att röka varje dag, sålänge man gör uppehåll någon gång då och då. Röker man konstant i flera år kan man dock få problem med minnet och koncentrationen, för att inte tala om lungorna...

Rodja:

John hade tagit LSD och trodde att polishelikoptern som jagade honom var en jättestor humla.

Förstår inte hur man kan skriva en sådan sak på fullaste allvar. [bigsmile]


   
SvaraCitera