Aviseringar
Rensa alla

berätta vad du gjorde igår kväll


ILLER
Ämnesstartare

Kulturhen:

I know xp Åh, vill också bo där!

gör det då! tänker att du antagligen måste ta studenten först dårå men sedan är det bara att köra på. heja vuxenlivet!


   
SvaraCitera

ILLER: gör det då! tänker att du antagligen måste ta studenten först dårå men sedan är det bara att köra på. heja vuxenlivet!

Indeed! Till hösten till hösten. ^^ Lyllo dig.


   
SvaraCitera

ILLER:

fast att gå långt kan vara lattjo om man har bra musik i öronen och det inte är så mycket folk omkring en. då kan man mima våldsamt, speciellt om man har druckit innan.

Jag brukar göra detta ofta på kvällarna, nykter som onykter! Dans-gå kallar jag det! Hade dock ingen musik igår :/


   
SvaraCitera
Paseo

jag var med min syster. vi åt jordgubbar och choklad. drack vin. skrattade å pratade som om vi träffar varandra varje dag. men vi träffas endast 2-3 gånger om året. sen fick jag hennes hund i 2 veckor medan hon är i holland. 


   
SvaraCitera
ILLER
Ämnesstartare

Kulturhen:

Indeed! Till hösten till hösten. ^^ Lyllo dig.

lyllo dig också snart : )) vad tänker du att du vill göra i stockholm?


   
SvaraCitera
ILLER
Ämnesstartare

Fkpaw:

Jag brukar göra detta ofta på kvällarna, nykter som onykter! Dans-gå kallar jag det! Hade dock ingen musik igår :/

haha! jag också. det är svårt att hitta bra ställen att göra det på när man bor mitt i en stor stad dock. brukade ha fantastiska lip sync-konserter längs elljusspåren på landsbygden där mina föräldrar bor.


   
SvaraCitera

ILLER:

haha! jag också. det är svårt att hitta bra ställen att göra det på när man bor mitt i en stor stad dock. brukade ha fantastiska lip sync-konserter längs elljusspåren på landsbygden där mina föräldrar bor.

Haha jag gör det bland folk xD måste dumt se rätt idiotisk när man gör det. Är ju den enda som hör musik


   
SvaraCitera
ILLER
Ämnesstartare

Paseo:
jag var med min syster. vi åt jordgubbar och choklad. drack vin. skrattade å pratade som om vi träffar varandra varje dag. men vi träffas endast 2-3 gånger om året. sen fick jag hennes hund i 2 veckor medan hon är i holland. 

fan vad fint! står ni varandra nära även om ni inte ses ofta?

såg bild på hunden i en annan tråd förresten. asgullig.


   
SvaraCitera
Paseo

ILLER:

fan vad fint! står ni varandra nära även om ni inte ses ofta?

såg bild på hunden i en annan tråd förresten. asgullig.

ja det gör vi. hon är nog min enda syster jag kan berätta allt för. vi försöker prata i telefon ofta men det händer inte alls ofta pga vi har båda stressiga scheman. är kul o speciellt när jag får träffa henne. hon är lika vimsig å flamsig som jag.


   
SvaraCitera

Utekväll


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ILLER:

...snålt. och lite imponerande om du lyckades göra det till en helkväll.

är inte så svårt när inget annat finns att göra.


   
SvaraCitera
reben

åt kött, sov


   
SvaraCitera

reben:
åt kött, sov

Du är alltid lika inspirerandeHjärta :p


   
SvaraCitera
ILLER
Ämnesstartare

reben: åt kött, sov

lever drömmen


   
SvaraCitera
Lounge

åt ute med mina peers o löve.. sen kollade vi på CLUELESS. min favoritfilm som 11 åring. la mig vid 1-2 så var pigg till att träna imorse=NAJS


   
SvaraCitera