Aviseringar
Rensa alla

Berättelsen bakom ert namn...


SkeletonGirl:

Bra att jag blandar ihop "beer" med "bear" och var tvungen att googla när du har en profilbild på teletubies. Jag samlar på Me to you nallar ♡

haha jag brukar också säga beer istället för bear. min profilbild har ingen betydelse dock


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Åh hoppas du är okej med det namnet isåfall gillar jag det med!
Krulligt hår är fint, speciellt när det fladdrar lite i vinden och man har en keps och spelar fotboll .. <3

Är helt okej med namnet! Har aldrig gillat varken kepsar eller fotboll riktigt dock. Enda anledningen till att jag hade långt hår var för att kunna headbanga ordentligt när jag spelar metal. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah de är också najs! Jag kan tyvärr inte göra det men efter duschen går det när håret är blött och helt kolsvart. Känner man sig lite cool :p


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag vet att kitos betyder tack! 😀 

"Kiitos", det måste va 2 i'n Galen
Ja tiedät on totta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska lägga på minne! Min mormor kom från Finland så det betyder lite för mig. Eller rätt mycket.


   
SvaraCitera

Mitt namn säger sig självt 


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

HENRY FORD???!!!!111TardigTardigTardigTardig

Victor Ford.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Victor LimeTheFox.

alexis ford?Cool


   
SvaraCitera
time
 time

Hette timeisrunningout när jag reggade mig (för jag var 15 år gammal och älskade Muse) men bytte till time så fort vi fick den funktionen för att jag helt enkelt inte orkade med alla "originella pm" jag fick ang. nicket. Rodnar


   
SvaraCitera

Jag åt nudlar och det första rim jag kom på var pudlar


   
SvaraCitera

Om det bara hade vart en lång spännade berättelse...

Jag valde mitt namn för att jag tycker att jag är ganska trevlig och jag är en snubbe så då tedde det sig naturligt att jag parade ihop dem två orden, sen har jag varit osäker på hur rätt mitt användarnamn känns så jag har bytt fram och tillbaka några gånger. I stort sett alla namn som jag har bytt till har känts fel men jag är inte helt nöjd med mitt nuvarande namn heller, så antinge får det vara eller så får jag se vad jag byter till.


   
SvaraCitera

Hette förut Lee-Woo Jin efter antagonisten i Oldboy, en av mina favoritfilmer - ändrade sedan till AxelvonFärsen pga. pun och historia sammanfattar mig ganska mycket som person. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Hette timeisrunningout när jag reggade mig (för jag var 15 år gammal och älskade Muse) men bytte till time så fort vi fick den funktionen för att jag helt enkelt inte orkade med alla "originella pm" jag fick ang. nicket. Rodnar

Åh sånt är jobbigt. Syrran gav mig namnet "KentStop" = Can't Stop ♡ Kent när jag behövde ett användarnamn till isketch men då var det nån j*vel som självklart skulle skriva KentSnopp. Försvarade mig inte utan bytte snabbt till Cloud (från FinalFantasy) som är mitt riktiga smeknamn kan man säga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nudlarpudlar:
Jag åt nudlar och det första rim jag kom på var pudlar

Haha de gillar jag! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Om det bara hade vart en lång spännade berättelse...

Jag valde mitt namn för att jag tycker att jag är ganska trevlig och jag är en snubbe så då tedde det sig naturligt att jag parade ihop dem två orden, sen har jag varit osäker på hur rätt mitt användarnamn känns så jag har bytt fram och tillbaka några gånger. I stort sett alla namn som jag har bytt till har känts fel men jag är inte helt nöjd med mitt nuvarande namn heller, så antinge får det vara eller så får jag se vad jag byter till.

Känner precis igen mig! Har massor av smeknamn.


   
SvaraCitera