Aviseringar
Rensa alla

Beroende av mat


att vara tjock är mys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typisktmig:

jag e vegan, haft precis samma problem som trådskaparen ändå xD

Konstigt, var lite så innan jag blev vegan men det försvann direkt. Kanske för att jag kan typ en veganisk maträtt så det finns inget direkt att äta ;P


   
SvaraCitera

mjölk:

Konstigt, var lite så innan jag blev vegan men det försvann direkt. Kanske för att jag kan typ en veganisk maträtt så det finns inget direkt att äta ;P

typ tvärtom för mig xD vegansk e mycket godare 😛 och innan jag blev vegan var jag så extreeemt kräsen xD hmm... kanske därför!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror faktiskt att de flesta är ganska beroende av mat. förutom desom lever på coca cola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Lyssna på det här då: Jag vill gå upp i vikt men kan inte, jag äter extrema mängder av allt! Godis, chips, pizza, vanlig mat, läsk, allt..

Jag e ganska smal men inte extremt, e inte mitt problem värre än ditt? Du kan ju åtminstone styra över ditt..

det går att gå upp i vikt, om du äter jättemycket. sen finns det ju olika typ näringsdrycker som man kan ta om man verkligen vill gå upp i vikt.

tror faktiskt det är svårare att gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

tror faktiskt det är svårare att gå ner i vikt

Neeej det är det inte. Det beror på vilken person det är men oftast så är folk feta av en anledning. De som e smala (killar) vill ju i 99% av fallen inte vara det men är det ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Det beror på vilken person det är men oftast så är folk feta av en anledning.

men sen är det ju många som väger kanske 10 kg för mycket som är födda sånna. inte lätt att gå ner då.

men visst, jag vet att det är svårt att gå upp i vikt,
när jag var mindre var jag verkligen PINNSMAL, sen slutade jag träna friidrott och åt väl lite mer än normalt kanske och gick upp några kilon [y] väger bara 47 nu, men tycker ändå att det ser ganska bra ut till mina 170 cm 🙂

så det går att gå upp i viikt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

så det går att gå upp i viikt 🙂

Fan va du väger lite du måste gå upp i vikt :S 47 kg på 170 cm är alldeles för lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Fan va du väger lite du måste gå upp i vikt :S 47 kg på 170 cm är alldeles för lite!

men jag mår ju bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaaaaab:

men jag mår ju bra 🙂

Tror du ja. Jag tror inte att det är hälsosamt att väga så lite + att det inte är snyggt 😛 Tänk om du blir sjuk och knappt kan äta hur ska de gå? du kommer bli ett skelett..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Tror du ja. Jag tror inte att det är hälsosamt att väga så lite + att det inte är snyggt 😛 Tänk om du blir sjuk och knappt kan äta hur ska de gå? du kommer bli ett skelett..

haha, jag mår så bra man kan må, och du har inte sett hur jag ser ut, det kanske låter som om jag ser ut som ett skelett, men det gör jag inte , jag har höfter och sånt som gör att jag inte ser så jättesmal ut.
men jag är smal, men det finns ju dom som väger 47 och inte har några höfter eller någonting., det beror på hur man är uppbyggd!


   
SvaraCitera

dobidamdam:

jag äter extrema mängder av allt! Godis, chips, pizza, vanlig mat, läsk, allt..

har samma problem men säger till dig som läkarna sa till mig, du kommer bli det mest välskötta liket i världen då det som inte sätter sig på utsidan sätter sig i blodkärlen och du kommer förmodligen dö innan du sett din 40 års dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jesperias:

det som inte sätter sig på utsidan sätter sig i blodkärlen

men om det har satt sig mycket i blodkärlen, kan man få bort det på ngt sätt då :S?


   
SvaraCitera

fridaaaaab:

men om det har satt sig mycket i blodkärlen, kan man få bort det på ngt sätt då :S?

jodå men det vet du inte förens du ahr fått en blodpropp =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jesperias:

jodå men det vet du inte förens du ahr fått en blodpropp =)

jävlar i havet ;o det vill man ju inte ha[n]


   
SvaraCitera