Aviseringar
Rensa alla

Beroende av min pojkvän


Ämnesstartare

Jag har för 8 månader sedan hittat världens bästa pojkvän och är stört förälskad[love][love][love]
Men vi har ett problem. Jag vill vara med honom 24/7 365 dagar om året men det går inte.
Så fort jag är utan honom så gråter jag floder.
Som idag till exempel, jag träffade honom senast igår klockan halv 4 men idag är jag lika ledsen och deprimerad ändå.
Han är verkligen mitt allt.[love]

Är det någon som har nått tips på vad jag kan göra åt saken? Detta tynger både mig och min pojkvän väldigt mycket för jag vet att han hatar att se mig ledsen. Varje gång vi ska säga hej då så blir jag jätte deprimerad. [sad]

Nu ska jag på praktik i 4 veckor och kommer bara träffa honom på helgerna och knappt det.[cry]
Jag vet inte hur jag ska klara av detta. Snälla hjälp mig någon[sad]


   
Citera

hitta något annat som gör dej glad


   
SvaraCitera

orkar ej personer som du, föreslår att du tar ditt liv.


   
SvaraCitera

Du borde göra slut så att du kan utvecklas och bli en självständig individ utan sådana där laster [smile]


   
SvaraCitera

sarkofag:

orkar ej personer som du, föreslår att du tar ditt liv.

Vill du att jag ska anmäla dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag klarar mig visst bra utan era svar [smile]


   
SvaraCitera

mm och folk säger att kärlek är något bra


   
SvaraCitera

g0rge0us:

Han är verkligen mitt allt.

Det är bra att du älskar någon så mycket, men tänk på det som en gåva och att du får vara glad för varje sekund med honom, och se fram emot stunderna med honom istället för att gråta [smile] vänd det till något positivt! [smile]


   
SvaraCitera

g0rge0us:

Jag klarar mig visst bra utan era svar

Nintendo:

Du borde göra slut så att du kan utvecklas och bli en självständig individ utan sådana där laster

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack ska försöka tänka mer positivt [smile]

Är stark nog att inte ta livet av mig [wink]


   
SvaraCitera

Virvelvind:

Vill du att jag ska anmäla dig?

nej, men om du känner dig manad så kan jag inte hindra dig.


   
SvaraCitera

i'm all lost in the supermarket
i can no longer shop happily


   
SvaraCitera

Du är inte ensam! Jag är precis som du! Så fort jag har mitt hjärtegull, så vill jag bara inte lämna honom! Fast jag tänker mest på hur ofta killen själv vill träffas. Jättesvårt är det när man inte vet hur ofta dom vill träffas..
Det är som ett brustet hjärta utan sin kille och just som man träffas, så blir den hel! Det är så himla underbart att vara med den man älskar och man vill verkligen inte släppa taget om den!

FAST! Det finns en nackdel.. jag var tillsammans med en kille i 1 år för 1 år sedan. Just bara för att jag bodde hos honom och hälsade på hemma någon helg ibland. Efter att vi var med varandra så ofta, så tröttnade han på mig och ville vara ensam.. hoppas bara han inte tröttnar på dig om ni ses ofta![chocked]


   
SvaraCitera

Fan va irriterande


   
SvaraCitera

sarkofag:

nej, men om du känner dig manad så kan jag inte hindra dig.

om jag frågar "vill du att jag skall sexa dig?" kan du svara samma sak till mej också då?[blush]


   
SvaraCitera