Aviseringar
Rensa alla

Berroende av masturbering.


Ämnesstartare

Jag är beroende av att masturbera till porr kan jag få ett tips? jag tror inte att det är så nyttigt jag är endast 13 år kan någon hjälpa till här?


   
Citera

Hade precis samma problem och många andra med. Sen fyllde jag 14.


   
SvaraCitera

Hade precis samma problem och många andra med. Sen fick jag en flickvän.


   
SvaraCitera

Det låter så fult att säga "masturbera", jäkla wannabe-engelska tycker jag.


   
SvaraCitera

hade precis samma problem och många andra med. el nä, det hade jag ej pga: kollar ej på porr[confused]


   
SvaraCitera

Testa att inte göra det så jävla ofta. Det brukar funka.


   
SvaraCitera

Cannavaro85:

jag tror inte att det är så nyttigt

Varför inte? [confused]


   
SvaraCitera

Cannavaro85:

Jag är beroende av att masturbera till porr kan jag få ett tips? jag tror inte att det är så nyttigt jag är endast 13 år kan någon hjälpa till här?

Varsågod [smile]
http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=9975


   
SvaraCitera
Åtta

Ser det inte som ett problem, utan ett kreativt intresse!


   
SvaraCitera

En intressant studie.

av J Zhejiang Univ Sci. 2003 Mar-Apr;4(2):236-40.

"The purpose of this study is to gain understanding of the relationship between ejaculation and serum testosterone level in men. The serum testosterone concentrations of 28 volunteers were investigated daily during abstinence periods after ejaculation for two phases. The authors found that the fluctuations of testosterone levels from the 2nd to 5th day of abstinence were minimal. On the 7th day of abstinence, however, a clear peak of serum testosterone appeared, reaching 145.7% of the baseline. No regular fluctuation was observed following continuous abstinence after the peak."

Image

Om man inte runkar på en vecka ökar testosteronet med 150 %.

Herrejävlar.


   
SvaraCitera

Cannavaro85:

Jag är beroende av att masturbera till porr kan jag få ett tips? jag tror inte att det är så nyttigt jag är endast 13 år kan någon hjälpa till här?

vem fanken är inte beroende av att runka och kolla på porr..när jag var 13 var jag galet beroende och det är jag fortfarande..men att knulla är 100 gånger skönare..


   
SvaraCitera