Aviseringar
Rensa alla

Besatt


Ämnesstartare

Okej, börjar bli besatt av min kk. Vet inte om jag är kär eller inte, tror bara jag är besatt av att ha någon för att jag är ensam. Vill inte ha något offentligt med honom, men vill att det ska vara vi i hemlighet. Vi har träffats i 6 månader, han ligger bara med mig. Jag har börjat höra av mig till honom dagligen å jag kan verkligen inte sluta skriva, när jag blir för på så blir han lite känslokall men han svarar på allt. När jag inte hör av mig så blir han orolig å skriver, vill bara ha tips på hur jag ska hindra mig själv från att skriva. Vad kan jag göra för att undvika det? Övertänker också väldigt mycket, vill inte ha någon kommentar om att jag borde hitta nån annan. Måste få mina ”känslor” att svalna lite..


   
Citera
Haien

Bästa vore att skära av honom helt/till den nivå som går. Kom överens om att bara höras av för planerande av sex eller liknande. Det ni håller på med nu liknar för mycket ett förhållande, om det inte är det ni vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Bästa vore att skära av honom helt/till den nivå som går. Kom överens om att bara höras av för planerande av sex eller liknande. Det ni håller på med nu liknar för mycket ett förhållande, om det inte är det ni vill ha.

Vi ligger bara när vi ses, han är väldigt kärleksfull irl å vill att jag ska må bra. Han har börjat öppna upp sig för mig, dvs vi pratar mycket om privata saker vi egentligen inte pratar med andra om. Nog därför jag blivit mer besatt, kan vara så att han backar lite för min skull. Han märker att jag börjar bli besatt å han tror nog att jag vill ha ett förhållande som jag vill visa upp offentligt. Men vill bara ha honom i hemlighet för då får man vara ifred..


   
SvaraCitera

Låter som att du vill vara tillsammans i öh hemlighet?Skeptisk


   
SvaraCitera
M04
 M04

Maymay: Låter som att du vill vara tillsammans i öh hemlighet?Skeptisk

Typ som du och en viss annan person här då menar du va? GladOskyldig
-
Hint* förra tråden->
Maymay
:
Nu säger vi inte saker vi kommer ångraSöt


   
SvaraCitera

M04:

Typ som du och en viss annan person här då menar du va? GladOskyldig
-
Hint* förra tråden->
Maymay
:
Nu säger vi inte saker vi kommer ångraSöt

Lol


   
SvaraCitera

M04:

Typ som du och en viss annan person här då menar du va? GladOskyldig
-
Hint* förra tråden->
Maymay
:
Nu säger vi inte saker vi kommer ångraSöt

Fast vi är inte tillsammans i hemlighet. Vi är öppna med våran relation Party


   
SvaraCitera

Asstriid:

Fast vi är inte tillsammans i hemlighet. Vi är öppna med våran relation Party

Epic save


   
SvaraCitera
Haien

Kontaktbygel:

Vi ligger bara när vi ses, han är väldigt kärleksfull irl å vill att jag ska må bra. Han har börjat öppna upp sig för mig, dvs vi pratar mycket om privata saker vi egentligen inte pratar med andra om. Nog därför jag blivit mer besatt, kan vara så att han backar lite för min skull. Han märker att jag börjar bli besatt å han tror nog att jag vill ha ett förhållande som jag vill visa upp offentligt. Men vill bara ha honom i hemlighet för då får man vara ifred..

Bestäm dig om du vill ha ett förhållande av något slag eller inte och agera utifrån det. Vill du inte så håll snacket om privata saker minimalt för att inte driva vidare känslor. Vill du ha ett förhållande så säg det och gå därifrån vidare.


   
SvaraCitera

M04:

Typ som du och en viss annan person här då menar du va? GladOskyldig
-
Hint* förra tråden->
Maymay
:
Nu säger vi inte saker vi kommer ångraSöt

Vafan fick inget meddelanden att du citeradeSöt


   
SvaraCitera
M04
 M04

Asstriid:

Fast vi är inte tillsammans i hemlighet. Vi är öppna med våran relation Party

Haha okay tänkte mest bara då dädär såg lite  ”hemligstämplat” ut, men kanske har fel då så bi säger väll såOskyldigMycket glad

Maymay:
Tyst med dig annars blir det konsekvenserArg

Maymay:
Nu säger vi inte saker vi kommer ångraSöt


   
SvaraCitera
M04
 M04

Maymay:

Vafan fick inget meddelanden att du citeradeSöt

MagicGlatt skålande


   
SvaraCitera

Kontaktbygel:
Okej, börjar bli besatt av min kk. Vet inte om jag är kär eller inte, tror bara jag är besatt av att ha någon för att jag är ensam. Vill inte ha något offentligt med honom, men vill att det ska vara vi i hemlighet. Vi har träffats i 6 månader, han ligger bara med mig. Jag har börjat höra av mig till honom dagligen å jag kan verkligen inte sluta skriva, när jag blir för på så blir han lite känslokall men han svarar på allt. När jag inte hör av mig så blir han orolig å skriver, vill bara ha tips på hur jag ska hindra mig själv från att skriva. Vad kan jag göra för att undvika det? Övertänker också väldigt mycket, vill inte ha någon kommentar om att jag borde hitta nån annan. Måste få mina ”känslor” att svalna lite..

Svår situation, tycker du ska sluta träffa honom om du har fastnat för han annars är risken stor att du blir kär i han vilket inte var meningen. Försök att inte vara så på och skriv inte hela tiden de kan uppfattas som störigt. Tycker det låter som du börjar bli allt mer intresserad av han, du kanske måste hålla känslorna inne eftersom han trots allt inte är din kille. Du måste skippa känslorna.


   
SvaraCitera

skaffa en ny kk, im available 


   
SvaraCitera