Aviseringar
Rensa alla

beskriv dig själv


Ämnesstartare

tråd som har funnits innan och så, men eftersom jag gillar att skapa trådar och generellt tycker att trådar med mer än 5 sidor är tråkiga så tycker jag att vi ska förnya oss!

så: skriv ett utförlig beskrivning av dig som person.


   
Citera
Ämnesstartare

gillar pop

gillar punk

vill flytta till göteborg

har brunt hår

är 181cm lång

väger nånstans mellan 65-68kg

Är 17 år

Jag håller med Henrik Berggren om allt

Gillar att skeda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja jag heter Erik

Gillar att sitta vid UM, gymma och lyssna på musik, jag runkar ganska mycket och tycker att sex är rätt onödigt. Jag har inget liv och är rätt nöjd med det. Är en enstöring

Jag går första året på ett teknikprogram, industriteknik heter det, planerar att välja inriktningen automation i tvåan eftersom att jag inte orkar plugga mer efter gymnasiet.

har nyligen mognat rätt rejält enligt mig själv. så har tagit tag angående politik med mera och ja, grön anarkism passar väl bäst på mig även om jag i teorin inte skulle ha något emot ett utblommat commiesamhälle

är rätt filosofiskt lagd, gillar att supa, gillar en UMare som fan heheihi

Peace out mofoz

EDIT: Har världens bredaste musiksmak också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en 17-årig pojke, 188 cm lång och 72 kg. enligt ssu tillhör jag "våldsvänstern", men eftersom ssu är dumma i huvudet så tycker jag att man kan förbise deras syn på världen. jag är någon slags frihetlig kommunist.

jag lyssnar främst på tweepop, indierock och electronica. bland mina favoritband finns: arcade fire, makthaverskan, velvet underground, rodriguez, ratatat, of montreal, neutral milk hotel, beirut, joy division, jj, the field, efterklang, bt, bloc party, m.m.

jag har enligt en bedömning av bup mild depression, men det är inget jag märker av mer än när andra påpekar det.

jag har tidigare brukat cannabis dagligen, så jag är ett levande bevis på att det inte är farligt. jag slutade helt enkelt när det blev för dyrt.

hm, kommer inte på så mycket mer.

EDIT: enligt vår egen lilla vackra serb, wanking bc, så är jag rätt snygg. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

hm, kommer inte på så mycket mer.

du är ganska snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

du är ganska snygg

tack. [blush] du är söt du också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

tack. du är söt du också.

[wink] vi äger varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ful och tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

vill flytta till göteborg

Du har svikit dig själv [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en ung man med framför allt ett stort intresse för musik i form av div 60/70-talsrock och en del trallpunk, har också ett lättare politiskt intresse med nåt slags frihetlig vänsterinriktning, i politik och samhälleforumet trollar jag dock för det mesta. [zzz]

Jag gillar egentligen inte människor direkt och försöker att inte umgås alltför mycket med folk men ibland blir man meddragen, gillar att dra sämre ordvitsar. [zzz]

Är egentligen rätt skärpt tror jag och skulle definitivt kunna vara klassetta osv men har dock en massiv jävla avsaknad av intresse och engagemang. [zzz]

Jag är för en arkebusering av Lady Gaga. [zzz]

På min fritid UM'ar jag och ser på gamla youtubeklipp med George Carlin och Bill Hicks. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallar mig Myka, håller mig väldigt anonym och är nog lite för gammal för den här sidan. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 14 år och bor i jkpg

har ganska stora humörsvägningar och får ångest för vad som hällst nästan.
dricker varje helg,
umgås hellre me killar än tjejer.
har ganska många vänner men bara en ja kan säga allt till.
är hellre ute me kompisar å gör inget än att sitta hemma.
är sjukt social.
lyssnar på de mesta förutom typ hiphop.

nu pallar ja inte skria mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elin
17 år
Tycker Pete Doherty är idealmannen
Lever i stort sett för musik och mina nära och kära
Jag har sett Håkan Hellström live 35 gånger cirka
Jag har enormt mycket kläder
Jag har 2 hundar
Jag gillar inte djur så mycket
Jag äter nästan aldrig kött
Är ca 165 lång
Väger runt 49 kilo
Älskar närhet och kramar
Är klängig
Älskar saltlakrits
Och avokado


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neurotisk tønt med djup depression och sabbad uppvæxt. gillar i synnerhet alternativ musik, hatar trendmænniskor och aik. varken dricker eller knarkar då førældrarna ær renodlade missbrukare. ær rædd før fræmlingar och verkar nog særdeles udda. ær pessimist.


   
SvaraCitera