Aviseringar
Rensa alla

Beskriv din drömligg


Ämnesstartare

Hur skulle du vilja ha det?


   
Citera
Ämnesetiketter

ja men du vet... med kvinnan som jag är kär i... jag är för pryd för att gå in på detaljer

men jag menar, hur ska jag veta vad jag skulle gilla, om jag aldrig har haft sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
ja men du vet... med kvinnan som jag är kär i... jag är för pryd för att gå in på detaljer

men jag menar, hur ska jag veta vad jag skulle gilla, om jag aldrig har haft sex?

Man brukar kolla på porr och se vad som man tänder på tänker jag


   
SvaraCitera

Casual vanilla sex med min flickvän i en stor säng. Lite skön musik i bakgrunden Party


   
SvaraCitera

Men en vild tjej eller två Rullar ögonenSkeptisk


   
SvaraCitera

Så länge det är med någon jag älskar så är det perfa Tumme upp


   
SvaraCitera

Mgtow och det röda pillret
Det här är en udda tanke, jag vet det. Alla här som vill diskutera red pill eller mgtow eller t.o.m. black pill ”någorlunda” lugnt och sansat, utan att bli varnade eller avstängda hela tiden, är välkomna till min Youtubekanal. Använd kommentatorsfälten under mina videor som en tråd. Jag är inte ute efter varken prenumeranter eller likes, gör som ni vill, jag bryr mig inte.
Det är ett experiment som kan gå helt snett, men jag försöker iallafall.


   
SvaraCitera

posters-scarlett-johansson.jpg?H4sIAAAAA


   
SvaraCitera

Hårt


   
SvaraCitera

Med en ko i en lada. Nä men med någon jag älskar. 


   
SvaraCitera

vet inte om jag har något "drömligg", men har väl någon sexfantasi om att vara med i en fyrkant med 3 killar osvosv Rullar ögonen


   
SvaraCitera

En vattenmelon


   
SvaraCitera

Med james norton och  jamie dornan bakom solpaneler (en bit ifrån där jag bor)PartyGlatt skålande


   
SvaraCitera

Arsenaltjej såklart!


   
SvaraCitera
Cobrak

mitt drömligg var min crush som jag trodde var min soulmate men som fuckade med mina känslor

well, han är fortfarande mitt drömligg


   
SvaraCitera