Aviseringar
Rensa alla

Beskriv er dröm tjej/kille


Ämnesstartare

Mycket gladBeskriv er dröm tjej/kille 


   
Citera
Exner

stora bröst

oavsett kön


   
SvaraCitera

äldre man, stor plånbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD                


   
SvaraCitera

Minst 5 barn, lågutbildad, jättesliten, helt utan personlighet och egna intressen. That's how I like 'em! Hjärta


   
SvaraCitera

humor


   
SvaraCitera

Fullsketen upp till öronen.


   
SvaraCitera

Social status.

Elitistisk.

Varm.

Cool.

Stabil.

Tönt.

Humor.

Mästerlig.

Hybris.

Självinsikt.

exakt så 


   
SvaraCitera

Kan inte


   
SvaraCitera

Brungröna ögon, väldigt trevlig, snäll och omtänksam, tålmodig, smart, glad, förstående, lojal, speciell, älskar barn, modig

men det där är bara drömmar 🙂 har för övrigt ingen drömkille för jag vill inte ha någon kille/tjej. Vill ha något/någon som inte finns


   
SvaraCitera

terrormat: äldre man

check

terrormat: stor plånbok

där sprack det


   
SvaraCitera
d-k96

Min drömtjej, har brunt hår. Hon ska vara kortare än mig annars skulle det kännas konstigt 😛

Trevlig, omtänksam, social och super snäll. Hon ska ha ett leende som gör en lycklig. Det ska räcka med att man ser henne så ska man bli på bättre humör, ifall man har haft en jobbig dag 😀

Jag har hittat den här personen men hon känner inte likadant tyvärr 🙁 


   
SvaraCitera

Mm drömtjej :'/ Gillar många olika typer :$ varierar lite

Skulle vilja ha en lite alternativ kanske.. nån som kör sin egen grej. Nån som ej håller igen sina känslor men samtidigt inte låter dumma saker infektera våran relation. :$ Alltid gillat tjejer som har mycket småsaker för sig, lite nördig sådär. Spelar ingen roll om det är att läsa serietidningar,spela spel elr sticka vantar till påhittade barn.. lol. Rak som fan får hon gärna vara om allt. Skulle inte ha något emot ifall hon är kärleksfull mot de hon bryr sig om och typ hård o kanske lite "men plx 'care'.." när det gäller andra. Säker på sina känslor.

Hade varit asballt om hon ej brydde sig särskilt mycket om vad andra tycker.. typ sparka omkull en stol på ett fik och ba "FUCK U STOL" och då står jag där o skäms så in i helvete Gråter Men när man kommit ett par gator bort så blir det ändå nått man kan skratta åt.. "shit vilken galen tjej" o älska henne ännu mer Rodnar

elr typ sådär lagomt pinsam av sig så man skäms när man går ut (hon lär nog skämmas över mig också <3) .. så ligger man o skrattar om det sen i soffan/sängen :$

Utseende.. det varierar ju alltid :/ men just nu. mörkhårig elr rödhårig :$ :$ Kortare än mig, vilket dom flesta tjejer brukar vara. Smal till medium.. heh. 

iaf ingen som ba alltid är densamma.. men samtidigt inte nån man "shit.. vem är hon idag?"

:/


   
SvaraCitera

Serinda Swan.


   
SvaraCitera
reben

snygg  


   
SvaraCitera