Aviseringar
Rensa alla

Beskriv er dröm tjej/kille


Ah.. intelligent, empatisk, stark, positiv. Det fysiska kan givetvis variera, men för att säga någonting är det inte helt fel med mörkt hår och ljusa ögon. Gärna längre än mig får han också vara!


   
SvaraCitera
Kudhos

Fasiken:/

Dina inlägg är alltid så roliga att läsa. Hjärta
För att säga mitt;
Beteendemässigt någon som är omtänksam, Inte dramatisk. Någon som är påhittig, utan att man måste vara där vid varje ögonblick. Någon som har en egen stil, alltså någon som känns unik. Någon som är barnslig av sig, men är inget barn när det kommer till allvar. Någon som kan se saker ur andras perspektiv, inte bara ur sitt. Någon som både gillar att lyssna, och prata.

Utseendemässigt har jag alltid gillat tjejer som är kortare än mig. Gillar det nog för då jag kan ba "hoppa upp på min rygg så rider vi mot solskenet" när man har varit ute på krogen. Rodnar Gillar också att känna mig som den stora klippan hon kan vända sig till. Ansiktet väger mer än kroppen i betydelse. Bra leende och stora ögon säljer.


   
SvaraCitera

Kudhos:

Dina inlägg är alltid så roliga att läsa. Hjärta
För att säga mitt;
        

RodnarHjärta

tycker att de du skrev e nått ja skulle vill lägga till på min drömtjej Rodnar


   
SvaraCitera

Fasiken: sticka vantar till påhittade barn..

ahhahahahahhaha


   
SvaraCitera

originell och charmig, gärna lite egen 🙂


   
SvaraCitera

bara han är "real", alltså got a grip on reality. inte en som får ett mental breakdown om han tappar sin mobil och får en spricka liksom. vara en äkta krigare!! en kämpe, sån som inte klagar stup i kvarten utan keeping it real som jag nämnde innan. smart, ha sunda värderingar. och framförallt säga till om jag gör ngt fel/är för mkt osv utan att ba MEN DIN JÄVLA IDIOT

this is basically it. visste jag kanske föredrar typ längd/muskler och så men det är bara plus i kanten =) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min dröm kille ska va glad och positiv. Han ska va rolig att va med och han ska skämta mkt men nt om allting. Han ska nt visa hur stark han är genom att slåss med andra det är bara töntigt. Jag vill ha en kille som är självsäker. Han ska skydda dem han älskar. Jag tycker det är sött när killar är lite svartsjuka det visar bara att dem bryr sig men han ska nt va överdrivet svartsjuk. Han ska ta hand om sig och träna. Om han verkligen vill något så ska han kämpa för det. Han ska nt bry sig om hur han ser ut när vi är själva. Han ska nt skämmas i fall han fiser framför mig XD jag älskar gamers för att jag är en gamer och då skulle min dröm kille och jag kunna lana tsm <3 han ska ha muskler men nt för mkt. Han ska helst nt va så smal. Han ska äta mkt o träna som en man XD han ska ha mörkt hår, inte för blek och blåa,gråa elr gröna ögon. Han ska va längre än mig. <3 om han är självsäker,rolig,vågar visa sina känslor,modig,snäll och omtänksam så spelar det ingen roll om hur han ser ut!


   
SvaraCitera

Cheerleading:
min dröm kille ska va glad och positiv. Han ska va rolig att va med och han ska skämta mkt men nt om allting. Han ska nt visa hur stark han är genom att slåss med andra det är bara töntigt. Jag vill ha en kille som är självsäker. Han ska skydda dem han älskar. Jag tycker det är sött när killar är lite svartsjuka det visar bara att dem bryr sig men han ska nt va överdrivet svartsjuk. Han ska ta hand om sig och träna. Om han verkligen vill något så ska han kämpa för det. Han ska nt bry sig om hur han ser ut när vi är själva. Han ska nt skämmas i fall han fiser framför mig XD jag älskar gamers för att jag är en gamer och då skulle min dröm kille och jag kunna lana tsm <3 han ska ha muskler men nt för mkt. Han ska helst nt va så smal. Han ska äta mkt o träna som en man XD han ska ha mörkt hår, inte för blek och blåa,gråa elr gröna ögon. Han ska va längre än mig. <3 om han är självsäker,rolig,vågar visa sina känslor,modig,snäll och omtänksam så spelar det ingen roll om hur han ser ut!

aldrig vågat fisa framför en tjej :styp av misstag då.. kanske när ja varit superfull elr nått
annars ere ja om man räknar bort tränar o äter mycket o ja skulle inte ens bli svartsjuk om du va otrogen då skulle ja ba gö slut men ledsen kanske 🙁 o ja e inte mörkhårig o ja e blek men ja har blågröna ögon
e vi tillsammans nu för ja gillar din bild :'/


   
SvaraCitera

gilla äventyr alternativt gilla att städa, laga mat o sånt. Antingen följer hon med eller så får hon stanna o ta hand om hushållet. Jag är hård. 


   
SvaraCitera

Jag kan inte :-/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha va XD


   
SvaraCitera

trodde man blev tillsammans om man skrev saker som passade in på en annan umare Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

aldrig vågat fisa framför en tjej :styp av misstag då.. kanske när ja varit superfull elr nått
annars ere ja om man räknar bort tränar o äter mycket o ja skulle inte ens bli svartsjuk om du va otrogen då skulle ja ba gö slut men ledsen kanske 🙁 o ja e inte mörkhårig o ja e blek men ja har blågröna ögon
e vi tillsammans nu för ja gillar din bild :'/

Haha va XD


   
SvaraCitera

Cheerleading:
Haha va XD

Det går inte... Kan inte. Vet inte.  Mvh Förvirrad.


   
SvaraCitera

Cheerleading:

Haha va XD

trodde man blev tillsammans om man skrev saker som passade in på en annan umare :'/


   
SvaraCitera